Hvad skal I give jer selv i julegave i år?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 925 times
Hvad skal I give jer selv i julegave i år?
Det er åbenbart blevet meget populært at give sig selv julegaver... Er I blandt de heldige, der ved, at der er mindst én julegave under træet, der ikke er hjemmestrikkede uldunderbukser fra tante Anna? Og vil I ud med, hvad det er, der kommer til at ligge under træet... I kan jo lukke øjnene mens I skriver det, hvis hemmeligheden skal bevares! 

frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg har netop erhvervet mig BATTLELOOOOOOOORE (skal forsøges udtalt med en stemme, så man lyder som en fyr ved navn Scott)
Jeg har så allerede rippet folien og taget reglerne ud, for dem regner jeg med at læse INDEN juleaften.
Min plan blev så næsten spoleret af kæresten, for hun er ikke kun på jagt efter en gave som hun kan give mig, men også en fra mine svigerforældre. Nu lader det til at BATTLELOOOOOOOOOOORE bliver inddraget, og bliver lagt under juletræet med svigerforældrene som afsender istedet.
DET ER DER JO MULIGHEDER I!
Nu er jeg så tilbage til status quo. Hvad hulen skal jeg give mig selv i år?
Jeg har så allerede rippet folien og taget reglerne ud, for dem regner jeg med at læse INDEN juleaften.

Min plan blev så næsten spoleret af kæresten, for hun er ikke kun på jagt efter en gave som hun kan give mig, men også en fra mine svigerforældre. Nu lader det til at BATTLELOOOOOOOOOOORE bliver inddraget, og bliver lagt under juletræet med svigerforældrene som afsender istedet.
DET ER DER JO MULIGHEDER I!
Nu er jeg så tilbage til status quo. Hvad hulen skal jeg give mig selv i år?

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Hæ, der går sgu stort set ikke en måned uden jeg køber 'julegaver' i form af spil til mig selv. 
Jeg er lidt forvirret, dog. Hvornår er noget en julegave til en selv, og hvornår er det bare noget man har købt til sig selv i december? Man lægger ikke julegaver til sig selv under juletræet sammen med de andre gaver, vel?
Hvis jeg skulle kalde noget jeg har købt på det sidste for en julegave til mig selv, må det være sådan en fætter her, som unægteligt har slået bunden lidt ud af månedens spilbudget.

Jeg er lidt forvirret, dog. Hvornår er noget en julegave til en selv, og hvornår er det bare noget man har købt til sig selv i december? Man lægger ikke julegaver til sig selv under juletræet sammen med de andre gaver, vel?
Hvis jeg skulle kalde noget jeg har købt på det sidste for en julegave til mig selv, må det være sådan en fætter her, som unægteligt har slået bunden lidt ud af månedens spilbudget.

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Erik Mejer Hansen
- 100+ indlæg
Jeg har ikke købt nogen julegave til mig selv, men jeg har købt Caylus som gave til kæresten.
At hun så har købt Eufrat og Tigris som julegave til mig...ja det er en..øhh...tilfældighed.
Min 5 mdr gamle søn har såmen også præsteret at købe Puerto Rico udv. til sine forældre. Dygtig knægt!
At hun så har købt Eufrat og Tigris som julegave til mig...ja det er en..øhh...tilfældighed.

Min 5 mdr gamle søn har såmen også præsteret at købe Puerto Rico udv. til sine forældre. Dygtig knægt!
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...