Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by BlueSwan »

Har idag fået en mail fra Amazon om at det er slut med super saver (gratis fragt) udenfor UK.

Så ikke flere billige brætspil fra amazon.co.uk. Dårlig nyhed for brætspillere, god nyhed for de mindre online forretninger.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Gunness »

Ja, det er p...irriterende. Oven i købet har de sat deres alm. fragt op. Men som du siger, må man jo bare søge andre steder hen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Jonezy »

Bummer.... :(

Det har jeg ellers benyttet mig meget af. Ikke kun til brætspil, men også til tegneserier og videospil.
Image
Deus
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon Feb 13, 2012 5:27 pm
Location: Vejle

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Deus »

Jeg har dælme godt nok købt alt muligt forskelligt hos Amazon i tidensløb... Det stopper så desværre nu :-(

Det undre mig godt nok at de har valgt at afskaffe den option for danskere.... Man kan jo håbe at de med tiden vil ændre mening...
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Robert »

Jeg har netop købt et antal CD'er hos Amazon UK uden fragt - de kom med posten i forgårs.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Deus
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon Feb 13, 2012 5:27 pm
Location: Vejle

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Deus »

Det her er hvad der står i den mail jeg har modtaget.
Peter Munch Sørensen,

As you've previously had orders delivered to Denmark, we wanted to let you know that our delivery options to Denmark are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to Denmark.

More information about international delivery rates and times can be found here.

We strive to provide our European customers the greatest possible selection at low prices and hope to see you again soon.

Regards,

Customer Service Department

Amazon.co.uk
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Robert »

Ja, jeg har også fundet den nu.
Det virker helt klart som en dårlig forretningsbeslutning.

Det var da heldigt jeg fik min bestilling af sted i sidste øjeblik.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Bugge »

De ønsker åbenbart at vi ikke skal købe noget i England mere.

Prøver at købe noget på Amazon.de en af de nærmeste dage, så vi kan se om de også ønsker at slippe af med kunderne :?

S
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by RasJer »

Der er nok en grund til valget... Men ville ønske de havde nøjes med at sætte den samlede sum op, til fx. Fri fragt ved over 500 kroner. Så man stadig slap for at bekymre sig om at skulle udregne mærkelige fragt priser ud :-)
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Sir William »

Hvornår har I fået den? 1. April?

Har ikke selv fået den.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Robert »

Den er sendt 4/4. i hvert fald til mig.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by Mik »

Robert wrote:Det virker helt klart som en dårlig forretningsbeslutning.
Tror ikke de er blevet verdens største internetforretning på at lave dårlige beslutninger.
Det er nok snarere en sund og fornuftig beslutning, hvis de ikke fik dækket deres omkostninger i rimeligt omfang.

Desuden kan man godt være dyr og alligevel beholder sine kunder. Det har www.funagaingames.com bevist igennem mange år.
De er verdens største specialbutik for brætspil, og de har de været i snart 20 år - på trods af mange sure spillere som hader deres høje priser. Heldigvis er der altså endnu flere som foretrækker pålidelig service.
Image
PhilipChrs
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 94
Joined: Sat Jul 27, 2013 8:15 am

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by PhilipChrs »

Helt modsat opdagede jeg noget rigtigt nice forleden. Ebay.co.uk er begyndt på en Global Postal Programme hvor du betaler import afgiften når du bestiller varen, så du slipper for told og moms ved grænsen. Jeg er stadig skeptisk, men kundeservice forsikrer mig at det virker. Burde være noget billigere at bestille fra USA nu?
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by BlueSwan »

PhilipChrs wrote:Helt modsat opdagede jeg noget rigtigt nice forleden. Ebay.co.uk er begyndt på en Global Postal Programme hvor du betaler import afgiften når du bestiller varen, så du slipper for told og moms ved grænsen. Jeg er stadig skeptisk, men kundeservice forsikrer mig at det virker. Burde være noget billigere at bestille fra USA nu?
Ebay.co.uk er i England, du må vel mene ebay.com? Eller mener du amazon.com?
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
PhilipChrs
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 94
Joined: Sat Jul 27, 2013 8:15 am

Re: Ikke mere super saver fra Amazon.co.uk

Post by PhilipChrs »

Hvis du vælger "Worldwide" i venstre side efter en søgning, så kan du sagtens købe fra USA. Jeg bruger ikke ebay.com så det kan jeg ikke udtale mig om.
Post Reply