S: POTE:Builders Duel
S: POTE:Builders Duel
Sælges:
Pillars of the Earth: Builders duel (Stefan Felds 2 player version). Spillet en gang. Super stand 150kr (reserveret)
-----------------------------
solgt:
Spartacus: A game of blood and treachery (inkl expansion og promokort). Ikke spillet. Pakket i grundæsken, som har en lille transportskade i det ene hjørne, indhold i perfekt stand. 200 kr
Race to Adventure (inkl expansion) Spillet et par gange, super stand. 100 kr (reserveret)
Letnisko: Summer Resort. Aldrig spillet. 100kr (Reserveret)
Camelot Legends: Spillet 1 gang, alle kort i premium sleeves. 100 kr. (reserveret)
Might and Magic: Heroes (inkl Barbar-promo) Spillet 1 gang, super stand. 250 kr
Android Netrunner: Core set. Spillet en del gange, men alle kort er i premium sleeves, rigtig god stand. 150 kr (reserveret)
Wiz-War (FFG 8th ed). Spillet en del gange, men i top stand. 150kr
Pillars of the Earth: Builders duel (Stefan Felds 2 player version). Spillet en gang. Super stand 150kr (reserveret)
-----------------------------
solgt:
Spartacus: A game of blood and treachery (inkl expansion og promokort). Ikke spillet. Pakket i grundæsken, som har en lille transportskade i det ene hjørne, indhold i perfekt stand. 200 kr
Race to Adventure (inkl expansion) Spillet et par gange, super stand. 100 kr (reserveret)
Letnisko: Summer Resort. Aldrig spillet. 100kr (Reserveret)
Camelot Legends: Spillet 1 gang, alle kort i premium sleeves. 100 kr. (reserveret)
Might and Magic: Heroes (inkl Barbar-promo) Spillet 1 gang, super stand. 250 kr
Android Netrunner: Core set. Spillet en del gange, men alle kort er i premium sleeves, rigtig god stand. 150 kr (reserveret)
Wiz-War (FFG 8th ed). Spillet en del gange, men i top stand. 150kr
Last edited by JoelP on Tue May 13, 2014 2:19 pm, edited 11 times in total.
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture - Location: København NV
Re: S: Diverse Købes: Bruges
Hvorfor har du ikke spillet Letnisko? Reglerne er enkle og det er et godt spil. Måske skulle du overveje at prøve det først ... ellers kan jeg kun anbetale det det til folk der kunne tænke sig et light workerplacement kortspil.
Det er jeg sikker på det er, efter at ha læst regler til det. Men jeg har masser af andre gode worker placement spil, og jeg får det ikke på bordet med dem jeg spiller med. Så nu står det bare på hylden og længes efter et hjem, der kan tage sig bedre af det 

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Jeg kunne godt være interesseret i Heroes, men det kræver jeg kan finde en kurer til Århus eller få det sendt hvis det er muligt?
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Det lyder som en plan.JoelP wrote:jeg kan godt sende for ca 50kr
Jeg går ud fra der er tale om den engelske udgave?

Shit, der afslørede du mig. Spillet er på SwahiliTaibi wrote:Det lyder som en plan.JoelP wrote:jeg kan godt sende for ca 50kr
Jeg går ud fra der er tale om den engelske udgave?

(Vi finder ud af noget, du kan starte med at sende din adresse som PB, så tager vi den derfra)
- Parabellum
- 250+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: S: Wiz-War, Spartacus, Dragon Rage
Jeg køber Wiz-war, sender PB. Skal have det sendt.
Mvh,
Claus
Mvh,
Claus