Mini crokinole

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Mini crokinole

Post by Stony »

For dem der måtte ønske sig et Crokinole, men ikke ønsker at bruge så mange penge eller bare ikke har plads, fandt jeg på UK Games Expo et alternativ.

Crokinole.me laver Crokinole i et mindre format, og spillet ser ganske nydeligt ud. Pindene inde ved midtercirklen er "bare" lavet af træ, men de gav en fin bounce.

På det ene af billederne kan man desuden i baggrunden se en taske i den rette størrelse, som man også kan købe, hvis man gerne vil kunne gemme og/eller transportere sit spil sikkert.

På messen kostede et spil £70. Normalprisen er vistnok £80. Messeprisen på tasken var £10 men jeg aner ikke om det er normalprisen eller ej.

På deres hjemmeside ser de ikke ud til selv at sælge direkte til kunderne, men man kan rette henvendelse.

Jeg tænkte der kunne være nogen der ville være interesseret.

Image
Image
Sidst spillet:
Image
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Mini crokinole

Post by Jesper_Norris »

Fin info, tusind tak =)
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Mini crokinole

Post by krasch »

Kan oplyse om, at de i Games (Jorks Passage i kbh), har mini crokinole til 500,-
http://www.gamesweb.dk/view.php?templat ... =crokinole
Image
Post Reply