Og hvad har du så fået i år?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Og hvad har du så fået i år?

Post by Helle »

Jeps, den måtte komme - hvad har du så fået i år...

Udover andre gode gaver, så har jeg også fået spil:

En Factory Fun, som jeg ellers havde overvejet fra Severin til Allan - men vips var det reserveret til anden side. Og pludselig lå det i min pakke :D: Fra Severin! Så noget tyder på, at det kunne falde i den samlede families smag!

Et Star Wars Trivia Game :D

Og som prikken over i'et - noget jeg har ønsket mig meget længe - et sæt Code 777 kort :D :D :D :D :D :D :D . Udprintede i flotte farver, og perfekt lamineret! Nu mangler jeg bare nogle medspillere, der synes at deduktionsspil og induktionsspil er lige så fantastiske som jeg selv
:!:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Og hvad har du så fået i år?

Post by Frouvne »

Helle wrote:[...] En Factory Fun, som jeg ellers havde overvejet fra Severin til Allan - men vips var det reserveret til anden side. [...]
Tja, hvis man ikke er helt sikker på selv at få en gave, må man jo arrangere det på anden vis! :oops:
Helle wrote:[...] Og som prikken over i'et - noget jeg har ønsket mig meget længe - et sæt Code 777 kort :D :D :D :D :D :D :D . Udprintede i flotte farver, og perfekt lamineret! Nu mangler jeg bare nogle medspillere, der synes at deduktionsspil og induktionsspil er lige så fantastiske som jeg selv
:!: [...]
Nå ja, det kan vel arrangeres... :D

Min personlige høst på spillerfronten var ganske mager. Faktisk fik jeg ikke selv et helt spil... :cry: Til gengæld fik jeg barnepasning til en spilledag :) og anpart i et spil til vores lille spillegruppe fra pigerne bag spillegruppens deltagere! :D Tak for det! Det var en højst uventet gave! Gaven er stadig ikke udpakket... det må vente til førstkommende spilleaften - men den er vist også rent symbolsk, da den kan byttes til noget andet, der måtte falde bedre i vores smag!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Jeg fik Arkham Horror - the Pharaoh Expansion af kæresten som en ekstra lille julegave (samt et lille raflebæger, jeg havde ønsket mig. Nu mangler jeg bare at få det velsignet af fætter Højben! :D).

Derudover fik jeg Risk Star Wars - The Clone Wars Edition af en veninde :!:
Først gnækkede jeg en del over det, da mange brætspillere har et anstrengt forhold til Risk (se blot her), men på BGG er det beskrevet som en af de bedre udgaver af Risk, så det ender nok med, at jeg beholder det :)

Oprindeligt ville jeg have givet kæresten Formula De, men eftersom der har været en del forvirring pga. at det kommer i nyt reprint og snart skal redesignes, så endte jeg med at give ham 'et gavekort på et spil'. Lige nu pønser han på, om det spil så skal være Marvel Heroes.
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

helle du siger bare til så tror jeg vi er nogle stykke, inkl Black-sea og undertegnede der måske gerne ville spille lidt ... jeg er til alle slags spil, bare de er sjove hehe
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Og hvad har du så fået i år?

Post by Helle »

Frouvne wrote: Min personlige høst på spillerfronten var ganske mager. Faktisk fik jeg ikke selv et helt spil... :cry: Til gengæld fik jeg barnepasning til en spilledag :) og anpart i et spil til vores lille spillegruppe fra pigerne bag spillegruppens deltagere! :D Tak for det! Det var en højst uventet gave! Gaven er stadig ikke udpakket... det må vente til førstkommende spilleaften - men den er vist også rent symbolsk, da den kan byttes til noget andet, der måtte falde bedre i vores smag!
På "pigernes" vegne kan jeg afsløre, at det at finde et spil, som "drengene" tilsammen IKKE har, som de kunne tænke sig, var en svær opgave (især når de lige havde været et par stykker i Essen!!!!!) - så ja det kan afsløres, at den uafslørede gave til dels, mest er symbolsk!

Så nu kan "drengene" principielt ønske sig, (næsten) hvad som helst - så må vi jo finde det :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Og hvad har du så fået i år?

Post by Frouvne »

Helle wrote:[...] Så nu kan "drengene" principielt ønske sig, (næsten) hvad som helst - så må vi jo finde det :D
Godt for privatøkonomien, at du indføjer et lille forbehold, for flere af os er på jagt efter Full Métal Planète... Måske vi skal nøjes med et eksemplar af Poisson d'Avril, hvis der er nogen der ved om det stadig er i handlen?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Og hvad har du så fået i år?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Måske vi skal nøjes med et eksemplar af Poisson d'Avril, hvis der er nogen der ved om det stadig er i handlen?
Uha, førsteudgaven går for firecifrede dollar-beløb på eBay, så det kan du vist godt skyde en hvid pind efter! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Jeg fik Shogun og Battleline. Shogun fik jeg spillet i går, og det var viiiildt. Det var en helt fantástisk oplevelse at bruge kamptårnet - suk tænk at jeg har haft Wallenstein stående i 1½ år og stadig ikke har spillet det. Som en slags forsinkede julegaver fra mig til mig venter jeg på Attika og die Macher.
Danny Rasmussen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Og hvad har du så fået i år?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Måske vi skal nøjes med et eksemplar af Poisson d'Avril, hvis der er nogen der ved om det stadig er i handlen?
Uha, førsteudgaven går for firecifrede dollar-beløb på eBay, så det kan du vist godt skyde en hvid pind efter! :)
Jo, men er der ikke noget med en belgisk pirat-udgave? Den kan vel ikke gå til nær så astronomiske beløb... :?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Zelotypia wrote:Jeg fik Shogun og Battleline. Shogun fik jeg spillet i går, og det var viiiildt. Det var en helt fantástisk oplevelse at bruge kamptårnet - suk tænk at jeg har haft Wallenstein stående i 1½ år og stadig ikke har spillet det. Som en slags forsinkede julegaver fra mig til mig venter jeg på Attika og die Macher.
Det kunne være interessant at høre en sammenligning mellem Wallenstein og Shogun, hvis der er nogen, der har erfaringer med begge spil...
frouvne, administrator

Image
Post Reply