Hvad har du spillet i dag? - November 2014

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du spillet i dag? - November 2014

Post by Jens_Hoppe »

Jeg fik prøvet Takenoko med ungerne i dag, og det var en god oplevelse. Spillet er sådan lige i den lette ende til at være rigtigt interessant, men til gengæld er det dødcharmerende, og det blev da også rigtigt godt modtaget af ungerne. Jeg kom i øvrigt på sidstepladsen. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? - November 2014

Post by Mik »

Månedens sidste spil blev Pathfinder Adventure Card Game: Skull & Shackles. Vi var nået til adventure 2, hvor vi sidste gang gik i stå i scenario 2, som vi var lige på nippet til at vinde. Normalt plejer vi jo at tillægge en ekstra lokalitet første gang vi spiller et scenarie, men i scenarie 2 er der kun 2 lokaliteter. Vi kunne naturligvis blot gøre scenariet sværere ved at blande ekstra monstre i hvert af de to decks, men det undlod vi klogeligt - og det var klogt!

Første spil i torsdags var vi så tæt på at vinde som man overhovedet kunne (uden at vinde). Den sidste tur var superskurken, og jeg havde alle forudsætninger for at tæve ham, og fik rigelig hjælp at mine to medkombatanter. Desværre slog jeg jeg for lavt, og måtte se mig slået med 1 point :evil:

Vi prøvede endnu en gang, og der gik det helt galt. Vi var overhovedet ikke i nærheden af at vinde, og burde nok have givet op, da vi indså at vi kunne nå det.

I dagens tredie forsøg var vi lidt tættere på, men stadig ikke i nærheden, så vi må forsøge igen en anden dag! 9/10
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du spillet i dag? - November 2014

Post by Jonezy »

Edit: Ups. Forkert tråd...
Image
Post Reply