Nytårsforsæt: Spil der skal spilles i det nye år...
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Nytårsforsæt: Spil der skal spilles i det nye år...
Blandt mine nytårsforsætter må det være at få spillet: Dune og Die Macher. Dune er et af de spil, jeg p.t. har størst forventninger til og Die Macher har jeg en række spillere, jeg gerne ville introducere til. Så selvom det er vanskeligt at få så lange spil i spil for mig, tror jeg ikke, det er et helt urealistisk håb at få dem spillet i løbet af året. Endvidere skal Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set spilles, når jeg nu er en af de heldige, der har fået fat i et af de 80 nummererede eksemplarer.
Har du nogle lignende nytårsforsætter?
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
- Få spillet Battles of the Third Age, inklusive de taktiske spil.
- Få spillet nogle af mine "rigtige" krigsspil, deriblandt Italia, nogle scenarier fra nogle af Great Battles of History spillene, Rommel in the Desert, og flere andre.
- Få spillet nogle af mine "rigtige" krigsspil, deriblandt Italia, nogle scenarier fra nogle af Great Battles of History spillene, Rommel in the Desert, og flere andre.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Hvis bare jeg får spillet mere, så jeg tilfreds.
Har dog et par spil jeg gerne vil have prøvet i årets løb - og ja, flere af dem er deduktionsspil: Old Town, Code 777 og Fleet 1577 (eller deromkring) - men andet kan gøre det - vil blandt andet gerne spille Blue Moon City igen, foruden Tadsch Mahal og naturligvis Zendo, som overhovedet ikke bliver spillet nok.
Dertil kommer desuden Dune (fantastisk univers!) og Imperial, som gemalen har været noget så begejstret for.
Men generelt, så er nytårsfortsættet nok bare, at der skal mere på bordet!
Har dog et par spil jeg gerne vil have prøvet i årets løb - og ja, flere af dem er deduktionsspil: Old Town, Code 777 og Fleet 1577 (eller deromkring) - men andet kan gøre det - vil blandt andet gerne spille Blue Moon City igen, foruden Tadsch Mahal og naturligvis Zendo, som overhovedet ikke bliver spillet nok.
Dertil kommer desuden Dune (fantastisk univers!) og Imperial, som gemalen har været noget så begejstret for.
Men generelt, så er nytårsfortsættet nok bare, at der skal mere på bordet!
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Re: Nytårsforsæt: Spil der skal spilles i det nye år...
Så kan jeg krydse det første spil af på listen: Dune.Frouvne wrote:Blandt mine nytårsforsætter må det være at få spillet: Dune og Die Macher. Dune er et af de spil, jeg p.t. har størst forventninger til og Die Macher har jeg en række spillere, jeg gerne ville introducere til. Så selvom det er vanskeligt at få så lange spil i spil for mig, tror jeg ikke, det er et helt urealistisk håb at få dem spillet i løbet af året. Endvidere skal Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set spilles, når jeg nu er en af de heldige, der har fået fat i et af de 80 nummererede eksemplarer.

Så skal jeg bare have indfanget nogle til at spille:
Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set
Die Macher
frouvne, administrator

-
- 500+ indlæg
Jeg har købt Antiquity i et anfald af nysgerrighed, men jeg tror ikke min faste spillegruppe er så interesserede. De blegnede lidt da de så den enorme mængde chits. Men det skal spilles en dag!
Onward Christian Soldiers skal da helt sikkert også anskaffes/afprøves i løbet af 2007.
Hvis du mangler en prøveklud til Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set skal jeg da gerne stille op, selvom jeg tror du er lidt for hård i filten for sådan en casual spiller som mig.
Onward Christian Soldiers skal da helt sikkert også anskaffes/afprøves i løbet af 2007.
Hvis du mangler en prøveklud til Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set skal jeg da gerne stille op, selvom jeg tror du er lidt for hård i filten for sådan en casual spiller som mig.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Tak for dit kompliment!Rune Petersen wrote:[...] Hvis du mangler en prøveklud til Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set skal jeg da gerne stille op, selvom jeg tror du er lidt for hård i filten for sådan en casual spiller som mig.

Og: Nej, det var ikke en opfordring til anekdote-fortællerne!
frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Rune, hvis den dag nærmer sig, hvor Antiquity skal spilles, og du endnu mangler en spiller, så er jeg interesseret!Rune Petersen wrote:Jeg har købt Antiquity i et anfald af nysgerrighed, men jeg tror ikke min faste spillegruppe er så interesserede. De blegnede lidt da de så den enorme mængde chits. Men det skal spilles en dag! [...]

frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Re: Nytårsforsæt: Spil der skal spilles i det nye år...
Så er også Die Macher strøget på listen! Det ser ud som om, jeg kommer til at leve op til et af mine nytårsforsætter!Frouvne wrote:Så kan jeg krydse det første spil af på listen: Dune.Frouvne wrote:Blandt mine nytårsforsætter må det være at få spillet: Dune og Die Macher. Dune er et af de spil, jeg p.t. har størst forventninger til og Die Macher har jeg en række spillere, jeg gerne ville introducere til. Så selvom det er vanskeligt at få så lange spil i spil for mig, tror jeg ikke, det er et helt urealistisk håb at få dem spillet i løbet af året. Endvidere skal Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set spilles, når jeg nu er en af de heldige, der har fået fat i et af de 80 nummererede eksemplarer.
Har du nogle lignende nytårsforsætter?![]()
Så skal jeg bare have indfanget nogle til at spille:
Die Macher

Tilbage på listen er altså kun:
frouvne, administrator

-
- 500+ indlæg