Twilight Imperium + udvidelser!!!

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Kukkelukke
Posts: 2
Joined: Sun Feb 08, 2015 11:50 am

Twilight Imperium + udvidelser!!!

Post by Kukkelukke »

Hey derude!

Vi mangler spillere med tid og lyst til at spille Twilight Imperium, 3.ed + udvidelser.

Det er selvfølgelig lettest hvis du i forvejen har stiftet bekendtskab med spillet - men det er intet krav!

Vi er en lille spiller-gruppe, sympatiske fyre i midt tyverne. Vi spiller primært i København :)

Vi er rygere og ryger en del under selve spillet, så det er klart en fordel hvis du/i også er det...

Håber at høre fra nogle :)
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Twilight Imperium + udvidelser!!!

Post by Robert »

Jeg ville have været interesseret, hvis ikke det var for rygevanerne. Jeg har opdaget at det er et spil jeg gerne vil prøve, men ikke til den "pris".

God fornøjelse!
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Kukkelukke
Posts: 2
Joined: Sun Feb 08, 2015 11:50 am

Re: Twilight Imperium + udvidelser!!!

Post by Kukkelukke »

Hej Robert. Tak :)

Spillet kan varmt anbefales -Særligt for strategi-nørder med en trang til intergalaktisk krig!

Spillet er sjovt og opfordrer til rigelige forhandlinger mellem spillerne, med rig mulighed for forræderi, samt utallige strategiske muligheder. Spillets styrke er klart dets mange velintegrerede aspekter: handel, politik, logistik, produktion, krigsførsel, teknologi osv.

Det er dog tidskrævende, ofte løber vores spil op på 8+ timer for mere end 5 spillere..

Håber du finder en gruppe at spille med alligevel..
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Twilight Imperium + udvidelser!!!

Post by digter »

Pm sendt
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Twilight Imperium + udvidelser!!!

Post by digter »

Kukkelukke wrote:Hey derude!

Vi mangler spillere med tid og lyst til at spille Twilight Imperium, 3.ed + udvidelser.

Det er selvfølgelig lettest hvis du i forvejen har stiftet bekendtskab med spillet - men det er intet krav!

Vi er en lille spiller-gruppe, sympatiske fyre i midt tyverne. Vi spiller primært i København :)

Vi er rygere og ryger en del under selve spillet, så det er klart en fordel hvis du/i også er det...

Håber at høre fra nogle :)
Det lyder som et godt selskab. Jeg er klar. Hvor mange er i?
Image
Post Reply