Consim havde generalforsamling i går, og den nye bestyrelse ser således ud:
Formand: Michael Svellov = Mik
Næstformand: Eivind Petersen
Sekretær: Steen Bang = Stony
Kasserer: Erik Swiatek
Revisor: Sanne Gørtz = Solsikke
Generalforsamling 2015
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 735 times
Re: Generalforsamling 2015
Tillykke med valget!
Er der nye mål eller nye ambitioner for den nye bestyrelse eller fortsætter foreningen som hidtil?
Er der nye mål eller nye ambitioner for den nye bestyrelse eller fortsætter foreningen som hidtil?
frouvne, administrator
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Tillykke med valget Mik.
Din første opgave er at løse mine problemer, så jeg kan få tid til at komme til alle Consim møder i fremtiden
Søren
Din første opgave er at løse mine problemer, så jeg kan få tid til at komme til alle Consim møder i fremtiden
Søren
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Vi fortsætter som hidtil - bortset fra at jeg mener at vi bør gøre noget ved vor webside.
Måske facebook eller twitter ville være en ide?
Med hensyn til Bugge skal jeg gerne hjælpe: sig nej til alle andre aktiviter første søndag i hver måned
Måske facebook eller twitter ville være en ide?
Med hensyn til Bugge skal jeg gerne hjælpe: sig nej til alle andre aktiviter første søndag i hver måned
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Det er ført til protokols, at et medlem gerne vil have at vi stryger 11 af de 12 årlige spilmøder. Det er endnu uafklaret, hvilket møde der ikke skal aflyses.Bugge wrote:Tillykke med valget Mik.
Søren
Sidst spillet:
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Ifølge min hukommelse blev Sanne (solsikke på GG) revisor, og Børge revisorsuppleant.Mik wrote:Consim havde generalforsamling i går, og den nye bestyrelse ser således ud:
Formand: Michael Svellov = Mik
Næstformand: Eivind Petersen
Sekretær: Steen Bang = Stony
Kasserer: Erik Swiatek
Revisor: Børge Zinck-Madsen
Sidst spillet:
Min profil på BGG
Min profil på BGG
- Mik
- 2500+ indlæg
Det var pinligt!
Tak for hjælpen, Robert - og undskyld Sanne!
Det er farligt at forlade sig på hukommelsen - men mine papirer har bekræftet Roberts rettelse
Tak for hjælpen, Robert - og undskyld Sanne!
Det er farligt at forlade sig på hukommelsen - men mine papirer har bekræftet Roberts rettelse