Star Wars Armada i Brøndby

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Star Wars Armada i Brøndby

Post by 40crew »

nogen i nærområdet der spiller? Tænker vi kan mødes en aften om ugen eller noget lignende?
Last edited by 40crew on Thu Apr 02, 2015 6:49 pm, edited 1 time in total.
Image
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

Re: Star Wars Armada i Herlev/Ballerup?

Post by Hansn »

Jeg kunne da godt tænke mig at melde mig som ny spille "buddy", har selv vokset op i det område, men er flyttet ind til Frederiksberg. Dog er det intet problem at aftale en eftermiddag/aften fra tid til anden. Har også et par andre venner der bor i Ballerup som sikkert kan lokkes til noget spil.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Star Wars Armada i Herlev/Ballerup?

Post by 40crew »

Det lyder godt, måske kan vi finde ud af noget i slutningen af april :)
Image
RMich
Posts: 4
Joined: Mon Apr 21, 2014 10:00 am
Favoritspil: Through the Ages, Eclipse, Homesteaders, San Juan, Battles of Westeros, og mange andre.
Location: Brønshøj

Re: Star Wars Armada i Herlev/Ballerup?

Post by RMich »

Jeg spiller gerne med dig, Euros, Ameritrash eller hvad der er sjovt. Selv bor jeg så jeg kan se byskiltet til den anden ende af Herlev (fra Husum). Har ikke selv prøvet Star Wars Armada, men vil gerne hvis du har mod på at lære mig det. Er lidt hængt op for tiden med små børn og en afhandling der snart skal være færdig. Når afhandlingen er overstået kunne jeg godt tænke mig at spille lidt i hverdagene, primært i tidsrummet 20-23 (der er børnene puttet).

Min samling kan ses på bgg, http://boardgamegeek.com/collection/user/RMich .
Vi er næsten jævnaldrende.

Venlig hilsen
Rasmus
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Star Wars Armada i Herlev/Ballerup?

Post by 40crew »

Hej Rasmus, det lyder rigtig godt. Armada er ikke udkommet endnu, men det lyder da som noget vi kan prøve :) tidsrummet lyder også fint, da vi også har en lille. Jeg prøver at skrive når vi er faldet på plads det nye sted.

Min samling er her http://boardgamegeek.com/collection/use ... large&ff=1
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Star Wars Armada i Herlev/Ballerup?

Post by 40crew »

Vores flytte er desværre gået i vasken, så der bliver ingen spilleklub i Herlev :(

Men jeg åbner gerne op for lidt Star Wars Armada i Brøndby istedet, hvis det har interesse. Jeg henter grundspillet i dag, og glæder mig helt vildt til at komme igang.
Image
Post Reply