Canal Mania - 7/1-07

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Canal Mania - 7/1-07

Post by Frouvne »

Så tillader jeg mig - endnu en gang - at nævne en titel, som jeg stort set ikke kender noget til i håb om, at andre allerede ved en masse, de ønsker at dele med os andre... :D

Canal Mania er først for ganske nylig dukket op på min radar. Det er godt nok også først udkommet i 2006 men 2. udgave af spillet er allerede på vej.

Image Image Image

Når spillet nævnes, drages der sammenligninger med Ticket to Ride, Age of Steam, Railroad Tycoon - the Boardgame og Thurn & Taxis - og det er jo fornemt selskab at være i.

Chris Farrell er en af dem, der skriver, at spillet forener det bedste fra Age of Steam og Ticket to Ride... men åbenbart har han nogle problemer med slutspillet. Er der nogen, der har læst så meget om spillet, at de har en fornemmelse af, om det er et af de spil, der skal samles op eller endnu et man bare let skal lade passere?

På forhånd tak! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Godt spørgsmål. Det er et af de spil, jeg virkelig har haft i søgelyset i lang tid. Umiddelbart virker det jo som et seriøst "togspil", som stadig er lettere tilgængeligt end 18xx spillene. Men ja, midt i alle de positive kommentarer fra folk jeg normalt lytter til, er der nogle enkelte som er noget mere negative.

Så indtil videre er jeg bare uafklaret, og ser tiden an... :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply