K/B: Sherlock Holmes Consulting
K/B: Sherlock Holmes Consulting
Søger Sherlock Holmes Consulting Detective.
Last edited by Pharmand on Sun Dec 13, 2015 5:08 pm, edited 4 times in total.
-
- 250+ indlæg
Re: K: Shadow of War til World of Warcraft samt manglende de
Bare til info, så kan man få den meget billigt (4 euro) i Tyskland, f.eks. her: http://www.brettspielversand.de/World-o ... rweiterung , hvis man kan leve med den tyske tekst.
Re: K: Shadow of War til World of Warcraft samt manglende de
Tak for tippet! Ja, det er godt nok billigt, men jeg vil virkelig gerne have udvidelsen på engelsk.
Re: K/B: Shadow of War, Heroscape, Sherlock Holmes Consultin
Og Sherlock Holmes, Consulting Detective.
Re: K/B: Shadow of War, Heroscape, Sherlock Holmes Consulting
Leder du stadig efter "Shadow of War"? Hvad vil du give for den?
Den er som ny - jeg har kun fjernet det yderste plastik om selve æsken - kortene er stadig pakket ind i original emballage.
Den er som ny - jeg har kun fjernet det yderste plastik om selve æsken - kortene er stadig pakket ind i original emballage.
Tak for opmærksomheden. Jeg har i mellemtiden solgt både grundspil og Burning Crusade, så Shadow of War er der ikke længere brug for. Jeg retter tråden til.FarsGris wrote:Leder du stadig efter "Shadow of War"? Hvad vil du give for den?
Tak for svaretPharmand wrote:Tak for opmærksomheden. Jeg har i mellemtiden solgt både grundspil og Burning Crusade, så Shadow of War er der ikke længere brug for. Jeg retter tråden til.FarsGris wrote:Leder du stadig efter "Shadow of War"? Hvad vil du give for den?