Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 560 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Det har taget længere end Robinson himself var fanget på sin ø (plus minus), men Portal Games har endelig sneglet sig sammen til at færdiggøre og sende Robinson Crusoe: Collector's Edition. Det har ikke ligefrem været et projekt, der har skaffet dem mange nye fans, men jeg ser frem til at prøve de nye elementer.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Jeg kom til at daffe forbi Føtex for at købe Hard to Get, så jeg kan have det med til hyggekomsammen i weekenden med folk, der elsker enkle spil :oops:
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 314 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Jeg prøvede det nye hotte Vale of Eternity på BGA og tog en hurtig beslutning og skaffede det hjem fra udlandet. Det er så hentet på postkontoret i dag. Tænker det kan få en rolle som 'gamer filler'; kortspil med draft, synergier og komboer, som spiller hurtigt.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 560 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

I går modtog jeg Botany, et pick up and deliver-spil om at indsamle planter fra hele verden i Victoria-tiden. Det er nok lidt lettere end hvad vi normalt spiller, men det er fint med nogle gateway-spil, der går op til fem spillere.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 560 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Der var som vanligt bunker af virkeligt gode tilbud på DC. Jeg synes selv, at jeg var super nøjsom ved kun at købe med-arrangør Brians deluxe-eksemplar af Oak, som jeg tror vil fungere godt med familie og venner.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 560 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Fruen og jeg holdt fælles fødselsdag i går og havde sat diverse spil på ønskesedlen. Noget af det af den ikke helt så Bog og Idé-agtige slags, så vi havde faktisk ikke forventet at få noget. I vores alder plejer det at være mere sikkert med noget køkkenagtigt.
Men folk havde været supergode, og når ens overhovedet-ikke-gaming-interesserede familie og venner fremskaffer Lands of Galzyr og Pandemic Legacy season 0, bliver man helt rørt over deres indsats.
De mere spillevante havde skaffet Nucleum til os, og det glæder vi os til at lege med, og en kollega havde fremskaffet en KS-udgave af Endless Winter fra Tjekkiet.
Endelig havde nogle seriøst skarptsynede typer valgt at lukke et gabende hul i samlingen med Bedstemor med Slaw i. Jeg tror nok, at det er CMON-versionen med stretch goals!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
Post Reply