kan slettes
- retry
- 25+ indlæg
- Favoritspil: Combat Commander; Commands & Colors: Ancients; Commands & Colors: Napoleonics; Memoir '44; Battle Cry; BattleLore; Go; Claustrophobia
Re: Flick Em Up
Det er en krones penge mere end et nyt eksemplar leveret fra AgoraJeux.s_j_h wrote:Lidt oprydning på spilhylden.
Flick Em Up. spillet få gange, alt er i god stand. 550 kr:)
og +10 kr oveni faraos pris (hvis man er faraos club medlem) Totalt forkert, sry.
Last edited by Pouvla on Mon Sep 28, 2015 6:04 pm, edited 1 time in total.
- retry
- 25+ indlæg
- Favoritspil: Combat Commander; Commands & Colors: Ancients; Commands & Colors: Napoleonics; Memoir '44; Battle Cry; BattleLore; Go; Claustrophobia
Men 699,- for ikke-medlemmer er da ellers også en flot pris.Pouvla wrote:og +10 kr oveni faraos pris (hvis man er faraos club medlem)
Jeg har kun set det til de 699 på faraos.. der jeg købte det:) hvis markedsprisen er lavere må i meget germe komme med et bud. Jeg er da til at snakke med:) troede bare det kostede 700 fra nyt 

s_j_h wrote:Jeg har kun set det til de 699 på faraos.. der jeg købte det:) hvis markedsprisen er lavere må i meget germe komme med et bud. Jeg er da til at snakke med:) troede bare det kostede 700 fra nyt
ah ja jeg beklager, tricket med at lave den til 99 har åbenbart hjulpet da jeg troede det var til 599... Beklager