Baseball Highlights: 2045

Her anbefales og diskuteres kort- og brætspil på iOS. Endvidere gives tips om nedsatte titler m.m.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Baseball Highlights: 2045

Post by Frouvne »

Har haft lejlighed til at bruge nogle timer på den nye implementering af Baseball Highlights: 2045. Jeg har ikke haft lejlighed til at prøve spillet live, men nogle gennemspilninger har i høj grad pirret min interesse for at få det prøvet. Jeg har udelukkende spillet imod spillets AI, der i virkeligheden ikke er nogen AI, da den tilfældigt spillet kort. Tilfældigheden bliver der kompenseret ved, ved at den har væsentligt bedre kort og det har hidtil fungeret udmærket. Jeg har haft nogle tætte kampe imod den. Og selvom det ikke lyder som en optimal løsning, må jeg sige at det fungerer overraskende godt.

Spillet er slags futuristisk baseball, hvor cyborgs og robotter kæmper på lige fod med mennesker. Spillet indeholder en simpel deckbuilder, hvor man starter med et deck med 15 kort. I hver kamp har man en hånd med 6 kort, der er. Ens spillere.... og får ikke flere undervejs. Man spiller til en spiller har vundet fire kampe. Imellem kampene har man mulighed for at hverve nye spillere, hvilket i praksis betyder, at man udskifter kort. Man spiller til den ene spiller har vundet fire kampe. Imellem kampene hverves der og holdets nye spillere er altid med i den første kamp, hvor de er på holdet. Oftest sidder man til slut med et fuldkommen anderledes deck, end det man startede med.
frouvne, administrator

Image
Post Reply