The Battle of Polytopia - AKA Civilization på 20 minutter....!

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

The Battle of Polytopia - AKA Civilization på 20 minutter....!

Post by Jonezy »

Andre der har prøvet dette cool lille spil på iOS, som rent faktisk giver dig en meget lignende Civilization oplevelse på kun 20-30 minutter?

Men har kun 30 ture til at score en så stor score som muligt og min rekord er pt. 18078 (men det var kun på easy). Der er også et andet mode, hvor man skal være sidste tribe standing, men det har jeg ikke prøvet endnu.

http://midjiwan.com/polytopia.html
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: The Battle of Polytopia - AKA Civilization på 20 minutter....!

Post by Stony »

Tak for tippet. Jeg tænker det er lidt roguelike civilization. Og det virker egentlig okay. Ikke den voldsomme dybde, men fin underholdning.

( 18306 point i første forsøg. :P Men ud fra highscore listen at dømme, er der rigelig plads til forbedring. )
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: The Battle of Polytopia - AKA Civilization på 20 minutter....!

Post by Jonezy »

Det har ihvertfald samme evne som Civilization; men skal altid lige have tur mere...

Så er min rekord allerede smadret... Shit, så må jeg tage mig sammen, da jeg endnu ikke har forbedret min egen efter 3-4 forsøg. Fatter slet hvordan man kommer op på over 100K....:)
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: The Battle of Polytopia - AKA Civilization på 20 minutter....!

Post by Jonezy »

Så fik jeg listet min personlige rekord op på 21032. Elsker katapulterne...:)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: The Battle of Polytopia - AKA Civilization på 20 minutter....!

Post by Stony »

28700
Crazy difficulty
1 opponent
Indtog hele kortet
Udforskede hele området
Manglede 4 teknologier for at have udforsket det hele.

Med mindre det giver rigtig gode point med flere modstandere, så har jeg meget svært ved at se hvordan man når over 100.000 point. Med mindre de snyder med det. Der er jo altid nogen der synes at det er sjovt at få sneget "umulige" scores ind på en offentlig hitliste.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: The Battle of Polytopia - AKA Civilization på 20 minutter....!

Post by Jonezy »

Jeg lavede de der 21032 på normal med 4 modstandere og fik kun udryddet to, så tror der er mange point i det med flere modstandere. Prøvede så på hard og blev angrebet af 3 modstandere samtidigt, det blev et blodbad, som jeg ikke slap levende fra... :lol:
Image
Post Reply