Gunzone brætspils opdatering

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Gunzone brætspils opdatering

Post by Michael - Gunzone »

Hej alle sammen og tak for jeres støtte opkøb hos os.

Vi moser flere og flere spil ind til den gode pris politik. :mrgreen:

Jeg skrev i Juni at vi var oppe på 1750 titler og nu 5 mdr senere er vi tæt på 2100 forskellige titler, helt præcist er der kommet godt 70 nye titler ind hos os om måneden i gennemsnit.

Nogle få titler er udsolgt, restordre eller på vej og andre titler har vi mange af på lager, så vi er oppe og have omkring 2500 stk brætspil på lager.

Igen, er og har det været en stor hjælp, at I støtte opkøber, så vi kan holde vores nuværende pris politik. :)

Så vi takker herfra Gunzone Crewet og arbejder hårdt videre for, at udbyde top nice brætspil til en god pris.


Obs. bemærk når man pris sammenligner på brætspils priser, så er vores priser inkl. fragt dør til dør, dvs. til levering hjem hos dig og ikke en pakkeshop eller lign.
:mrgreen: :mrgreen: http://gunzone.dk/index.php?cPath=223_463 :mrgreen: :mrgreen:
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Gunzone brætspils opdatering

Post by Stony »

Michael - Gunzone wrote:Obs. bemærk når man pris sammenligner på brætspils priser, så er vores priser inkl. fragt dør til dør, dvs. til levering hjem hos dig og ikke en pakkeshop eller lign.
Jeg tænker det vil være et stort plus, hvis der bliver mulighed for at vælge at få det leveret til en pakkeboks. Når der leveres på en hverdag, er der en ret stor sandsynlighed for at jeg ikke er hjemme. Der synes jeg selv det er lækkert, at kunne afhente pakken i en pakkeboks, hvor jeg ikke behøver bekymre mig om åbningstider m.m. , men bare kan gøre det på et tidspunkt der passer mig.

Og lige lidt feedback. Jeg var for nylig en tur på jeres webshop. Da jeg indtastede mine oplysninger, glemte jeg et enkelt obligatorisk felt (mobilnummer vistnok) hvorefter jeg kunne få lov til at taste hele pivtøjet en gang til. Det ville være lækkert, om systemet huskede de felter jeg allerede havde indtastet. Just a minor annoyance.
Sidst spillet:
Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Gunzone brætspils opdatering

Post by Michael_Olsen »

Jeg er helt enig med Stony, for mig er det et minus at der bliver leveret til døren.
Image
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Re: Gunzone brætspils opdatering

Post by Michael - Gunzone »

Jeg tjekker lige det med pakke levering, fordi vi tilbyder jo pakker med omdeling og vores konkurrenter, tilbyder uden omdeling, så vi ville nok blive endnu billigere, hvis vi får indført uden omdeling :mrgreen: :mrgreen:
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
Post Reply