PitchCar - 12/2-7

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 635 times
Been thanked: 933 times

PitchCar - 12/2-7

Post by Frouvne »

PitchCar er et af de spil, der står mit hjerte nær. Jeg har ikke fået spillet det nær nok... men det må komme med tiden. Min mest trofaste modspiller har faktisk været min søn... :D

Image

Image

Men netop det faktum, at PitchCar er så tilgængeligt, som det er for en bred spillerskare er en væsentlig del af attraktionen ved spillet.

Det er klart, at man kommer ikke udenom diskussionen om hvorvidt PitchCar overhovedet er et spil... Er dart en sportsgren? I bund og grund er der jo tale om et definitionsspørgsmål og jeg kan sagtens forstå indvendingerne imod at klassificere spillet som så. Det vigtigste for mig er, at der er tale om solid underholdning. Og det er ligegyldigt om det er med min 4-årige søn eller med tre af gutterne og en øl i hånden... :D
frouvne, administrator

Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Du har ret - det er svært at sige, om spillet er et spil eller ej ...
Det står ikke rigtigt mit hjerte nær - andet end naturligvis det er rart at have noget at være sammen om med ikke brætspillende spillere...

Jeg har desuden det problem med spillet - at det gør forbasket ondt at få bilen rundt på banen ....
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by qute »

Helle wrote:Du har ret - det er svært at sige, om spillet er et spil eller ej ...
Det står ikke rigtigt mit hjerte nær - andet end naturligvis det er rart at have noget at være sammen om med ikke brætspillende spillere...

Jeg har desuden det problem med spillet - at det gør forbasket ondt at få bilen rundt på banen ....
Fordi du fluesparker til brikken? Kan du ikke bare starte fingeren op og ned af brikken?
Image
Post Reply