Spil i weekenden? (17-18)

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Varming wrote:Nu har alle jo mulighed for at konstatere at qute er fra Taastrup - under hans navn i den oprindelige posting står der:
Geografisk sted: Taastrup
Det blev vist tilføjet efterfølgende. Efter anmodning fra Helle i denne tråd:
viewtopic.php?p=5482&highlight=#5482
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Stony wrote:
Varming wrote:Nu har alle jo mulighed for at konstatere at qute er fra Taastrup - under hans navn i den oprindelige posting står der:
Geografisk sted: Taastrup
Det blev vist tilføjet efterfølgende. Efter anmodning fra Helle i denne tråd:
viewtopic.php?p=5482&highlight=#5482
Korrekt. Jeg havde desværre glemt at udfylde min profil.

Men hey: Ingen spil i weekenden? :?:
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Nu var vi jo en del der fik vores lyster styret ved vores lille brætspils-messe i lørdags, så det kan være at folk nu "skylder i banken" hos familie osv :wink:

Personligt er jeg udenbys i weekenden, så må desværre takke nej.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Kanzler wrote:Nu var vi jo en del der fik vores lyster styret ved vores lille brætspils-messe i lørdags, så det kan være at folk nu "skylder i banken" hos familie osv :wink:

Personligt er jeg udenbys i weekenden, så må desværre takke nej.
Og så er det jo en week-end, der byder på fastelavnsarrangementer for mange af os med små-børn... så også jeg må desværre takke nej!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Og så er det jo en week-end, der byder på fastelavnsarrangementer for mange af os med små-børn... så også jeg må desværre takke nej!
Ja, jeg skal også muligvis være klædt ud i denne weekend (øh... spille liverollespil), så jeg ved endnu ikke, om jeg skal ud og gøre Ballerup usikker ved nattetide (så er du advaret, Stony ;)).

Pt. har jeg derfor ingen anelse om, hvor meget tid jeg har den weekend :?
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Varming wrote:Nu har alle jo mulighed for at konstatere at qute er fra Taastrup - under hans navn i den oprindelige posting står der:
Geografisk sted: Taastrup

Uden at vide det, kan jeg forestille mig, at det er derfor Andrea har en smiley i enden af hendes posting.
Dog ikke - det var mest fordi, jeg syntes, det var lidt sjovt, at qute havde glemt at skrive lokation på i sit første indlæg, og at jeg tilfældigvis kendte hans adresse, fordi jeg skulle have været forbi ham på et tidspunkt.

Derudover bruger jeg generelt en del smileys til netkommunikation, da der her mangler den mimik, man ellers har ved direkte samtaler, og eftersom jeg ofte snakker/skriver med et glimt i øjet, så er smileys en let måde at tydeliggøre dette på.
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Stony,

Du kan ikke tage mere fejl i dine betragtninger, hvad angår mig. Men det er fair nok....I skal alle danne jer indtryk om, hvem jeg er for en størrelse... At I så indser om nogle måneder ... (hvis jeg gider lege med jer til den tid)....at I måske har taget fejl... :wink:

Men igen......håber ikke du bare skrev indlægget for at gyde olie...
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Drix wrote:Du kan ikke tage mere fejl i dine betragtninger, hvad angår mig.
*suk*

Enhver historie har mindst to versioner. Set fra den ene side og set fra den anden side. Så er der sanheden. Den ligger som regel et sted mellem de to.

Jeg er ikke i tvivl om at tingene er blevet oplevet helt forskelligt af dig og de øvrige i forummet. (Helle m.fl)

Nu har jeg pænt forsøgt at forklare hvordan den anden side af historien så ud, og hvorfor der var den reaktion. Jeg stod lidt på afstand og kunne observere det fra sidelinien. Det giver som regel lidt mere klarsyn, når man ikke er direkte involveret i tingene, og jeg forsøgte så bare at træde ind, og... Nej, jeg tror bare jeg lader den dø her.

Det er også ved at blive en kedelig tendens, at qute's tråde bliver hijacked til noget andet.

Have a pleasant stay.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Stony wrote:Det er også ved at blive en kedelig tendens, at qute's tråde bliver hijacked til noget andet.
:lol:

Ja, men ikke andet bliver der skrevet meget i dem :P
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

qute's tråde er der hvor de hippe hænger ud! :D
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Jens_Hoppe wrote:qute's tråde er der hvor de hippe hænger ud! :D
Så vil jeg også være med og endda kapre denne tråd til egne formål :D :D :D

Vi spiller i Svendborg søndag d. 18. februar på Dronningemaen 57, hvor min fantastiske forening Udfordrerne (REKLAME) lægger lokaler til i Musikkens Hus (stor grim gul bygning). Vi starter 13.00 og slutter 23.00 forhåndskendskab til div. spil er ikke en nødvendighed. Hmmmm, mon der kommer nogen herfra?
Danny Rasmussen
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Sådan skal det lyde! Der manglede jo bare et indlæg om et helt andet arrangement før denne tråd var en perfekt afspejling.

Hvornår skal vi spille Dune? :lol:
Post Reply