Fyn, Jylland eller Sjælland?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Fyn, Jylland eller Sjælland?

Post by Helle »

Kære Alle

Det kan være en god ide, at angive en lokation på ens profil og måske især, hvis man skriver i de tråde, der omhandler spilarrangementer. Man behøver ikke angive en nøjagtig adresse :wink: men en landsdel kunne måske være en fordel :D

Helle
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Fyn, Jylland eller Sjælland?

Post by qute »

Helle wrote:Kære Alle

Det kan være en god ide, at angive en lokation på ens profil og måske især, hvis man skriver i de tråde, der omhandler spilarrangementer. Man behøver ikke angive en nøjagtig adresse :wink: men en landsdel kunne måske være en fordel :D

Helle

God ide :D
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

LOL... hvorfor mon? :lol:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Drix wrote:LOL... hvorfor mon? :lol:
Tja, fordi man måske som ny bruger ikke har læst, de øvrige brugeres profiler, og derfor ved, hvor de bor ... naturligvis. Og især fordi det er rigtigt dejligt at vide, når man gerne vil bytte spil...

Det er naturligvis ikke noget krav, men bare en god ide....
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Jeps,

Men nu står den geografisk jo placering jo lige under dit kønne hoved :)

Men derfor kan det vel godt stå som en del af en invitation, ik? :wink:

Eks. (Hvis jeg skulle lave en invitation i dette forum)

Fredag d.12. Maj vil jeg gerne samle nogle mennesker til at spille Caylus, Carcassonne (Grundspillet + Dragen/Prinsessen) og evt. Mare Nostrum.

Vi kan starte ved 15-tiden, og så spille indtil vi ikke gider mere. Stedet er Lykke Alle 7, 6006 Byen. Da, det er undertegnede, der bor på adressen, kan der tilbydes en dejlig stue med godt bord at spille på.

P.S. Skriv venligst på forhånd, hvis ikke spillene er dig bekendt, så vi lige kan la' oplæring indgå i tidsplanen.


-------------------
Det behøver ikke være så udførligt.....men tid, sted og spil bør da være minimum, ikke? Og evt. omstændigheder (turnering, hygge, osv.). :idea:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Drix

Tja, vi er jo heldigvis meget forskellige :D , og jeg læste egentlig bare qutes besked, som en meget åben forespørgsel på om nogen havde lyst til at spille noget på et tidspunkt i weekenden uden at dette var nærmere defineret.

Men du skal naturligvis bare gøre, som du finder bedst, hvis du skulle finde på at arrangere noget, som du kunne have lyst til at slå op herinde :D


Helle
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Drix wrote:Det behøver ikke være så udførligt.....men tid, sted og spil bør da være minimum, ikke? Og evt. omstændigheder (turnering, hygge, osv.). :idea:
Jo det er bestemt een måde at gøre det på. Jeg vil påstå at i dette tilfælde er der ikke en løsning der er bedre end alle andre.

Ved at bestemme hvor og hvornår udelukker du måske nogle folk som først kan en time senere eller en anden dag.

Det var jeg ikke interesseret i.
Post Reply