lille historie

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

lille historie

Post by Danny »

En lille historie for at fortælle noget om, hvor lille Verden er og hvor stort forummet er:

Men svoger Peter, bor i Odense. Han har en kammerat, der ved at Peter af og til kommer til Svendborg. Kammeraten spiller bla. Settlers (suk) og Carcassonne (så er der håb for gutten).

Kammeraten: du Peter, kommer du ikke forbi Svendborg en gang i mellem?

Peter: jo

Kammeraten: jeg har været inde på noget, der hedder germangames.dk, og på forummet er der en, der sælger Settlers i rejseudgave [og så ævler han løs om hvor smart rejseudgaven er osv.. - geek siger jeg bare :wink: ], hvis du kommer til Svendborg ka' du så ikke lige tage sådan et med for mig?

Peter: hæhæ, det er sgu nok min svoger, der har et til salg

Og det var det så, Peter fortæller mig historien. Vi skal til familiefødselsdag i Nyborg, og vupti så har jeg da lige rejseudgaven med, så Peter kan komme videre med den til kammeraten.

Historien er næsten lige så god, som dengang da jeg drog fra Svendborg til Hellerup og solgte et spil til Frouvne og købte et spil af ham, og fik set germangames, og Frouvne holdt tale for Titan og jeg holdt tale for Republic of Rome. Den fortæller jeg en anden gang :D
Last edited by Danny on Thu Feb 15, 2007 1:12 am, edited 1 time in total.
Danny Rasmussen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Tak, for historien - ja, verden kan være meget lille!
(Men vi bor jo også i Danmark)
Post Reply