kan slettes

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Braun

kan slettes

Post by Braun »

Hej alle.

Jeg missede desværre denne kickstarter.
Er der en derude som vil sælge deres, eller det ekstra de måtte have købt?

Mvh
Anders Braun
Ringsted - Sjælland.
Last edited by Braun on Thu Sep 14, 2017 7:54 pm, edited 1 time in total.
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: K: Massive Darkness - Kickstarter Edition

Post by JoelP »

Jeg har en ks edition med en masse tilkøb. Har givet ca 1900 i alt inkl porto. Har kun taget folien af grundsættet, men det er unpunched og alt andet er i folie. Skriv hvis det lyder interessant
Braun

Post by Braun »

PM sendt
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

JoelP wrote:Jeg har en ks edition med en masse tilkøb. Har givet ca 1900 i alt inkl porto. Har kun taget folien af grundsættet, men det er unpunched og alt andet er i folie. Skriv hvis det lyder interessant
Ikke interesseret i det, men spørger af nysgerrighed. Hvorfor sælge det?
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Goblen wrote:
JoelP wrote:Jeg har en ks edition med en masse tilkøb. Har givet ca 1900 i alt inkl porto. Har kun taget folien af grundsættet, men det er unpunched og alt andet er i folie. Skriv hvis det lyder interessant
Jeg har 2 Sword & Sorcery kampagner, 1 7th continent kampagne og mindst 1 Gloomhaven kampagne kørende, så jeg har rigeligt med Dungeon Crawls. Især når jeg kender mininum 2 andre, som også har modtaget MD ks. Jeg har som sagt ikke engang fået kigget mere på Massive Darkness end på regelbogen
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

JoelP wrote:
Goblen wrote:
Jeg har 2 Sword & Sorcery kampagner, 1 7th continent kampagne og mindst 1 Gloomhaven kampagne kørende, så jeg har rigeligt med Dungeon Crawls. Især når jeg kender mininum 2 andre, som også har modtaget MD ks. Jeg har som sagt ikke engang fået kigget mere på Massive Darkness end på regelbogen
Ok :-) Lyder som om du ikke kommer til at kede dig voldsomt meget. Venter på Kingdom Death Monster 1.5...
Braun

Post by Braun »

Jeg leder primært efter core sættet og pledge goals.
Post Reply