Ziplock poser

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Ziplock poser

Post by Rune Petersen »

Det kan godt være, at det følgende lyder sært...

MEN

Jeg fornøjer mig helt vildt med at kategorisere counters fra et nyindkøbt brætspil og smide dem i passende ziplock poser. Desværre har jeg ikke haft det store held med at finde forhandlere, der sælger et rimeligt sortiment af disse poser til en fornuftig pris. Det er nemt nok at finde engros-forhandlere som vil sælge 1000 poser af en bestemt størrelse til flere hundrede kroner kassen, men det er sq lidt overkill (jeg er trods alt ikke så vanvittig at jeg bruger en pose pr. brik).

Jeg har ikke haft så meget held med boghandler. Sidst jeg skaffede en bunke ziplock poser var i en garnbutik, og damen bag disken virkede ærligt talt som om hun troede jeg skulle bruge dem til at distribuere peruviansk næsepulver.

Så mit spørgsmål lyder: Er der nogen her ved hvor man kan skaffe sig et godt udvalg af disse poser til en rimelig pris?
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg tilslutter mig ubetinget Runes søgen efter Zip-lock poser! Har selv samme problem :?
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Dette spørgsmål må jeg slutte mig til....

Counter, masser af counters til spil er og bliver fedt. MEN det er ikke fedt at de ligger og roder rundt i kassen mellem spilgange!

Så derfor hvor, til den rimmelige pris, findes de?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

SuperBrugsen er tidligere blevet nævnt, og i gode boghandlere. Evt Papirlageret ved Nørreport - de har så meget forskelligt.


GermanGames har også et udvalg liggende :wink: der kan skaffes rigtigt mange forskellige størrelser, men pt er der kun nogle få størrelser på lager.

De er dog aldrig kommet på siden og derfor er der heller ingen pris...
men jeg skal måle på poserne og finde en pris frem en af dagene... men det kan jo kun betale sig i forbindelse med spilarrangement eller spilkøb ellers så er det sandsynligvis stykprismæssigt billigere at købe hos SuperBrugsen....
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Boghandlere og kontorforsyninger plejer at fungere for mig. Jeg har aldrig tænkt over at prisen ikke var rimelig disse steder. F.eks. købte jeg (vistnok en gang i starten af 90'erne) for et par hundrede kroner poser, og de har da holdt indtil sidste år en gang. Så en 10-15,- om året i "poseudgift" lyder meget rimeligt i mine ører. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Har jeg ikke også set nogen nævne Panduro Hobby som et godt sted for den slags?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

netsapiens wrote:Har jeg ikke også set nogen nævne Panduro Hobby som et godt sted for den slags?
Jo! Det er nævnt i denne tråd om samme emne :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Fint, andrea, jeg orkede ikke lige at finde tråden i morges... eller nat :wink:
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Der er også en kontorforsyning i Herning der har et stort udvalg af ziplock poser. Endda flere varianter (med eller uden plads til at skrive på).
Jeg kan ikke huske hvad den hedder (jeg plejer nemlig at sende forældrene afsted efter dem :) ).
Men hvis det har interesse kan jeg finde frem til navnet.
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg kom tilfældigvis forbi Nørreport idag, og prøvede butikken Papirlageret. De havde masser af Zip-locks

Jeg købte 100 poser i en passende størrelse til 20kr.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej

Ja, de har virkelig det meste af, hvad man skal bruge ... det lyder rimeligt, hvis det er en ok størrelse .... og de er nemlig som regel også ok med prisen - til gengæld, så skal man ikke forvente en ordentlig butik med design reoler med god plads til at kigge på varerne :wink:
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Tak for svarene.

Fint at påpege den sidste tråd om emnet. Sådan går det når man ikke gider bakse med søgefunktioner.

Ser ud til at jeg skal omkring Nørreport i morgen.
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Er man "det skal være gratis" typen, kan man tage i lufthavnen og hente alle de zip-lock poser, man har lyst til. Desværre har de dem kun i én størrelse, men gratis er de.

Jeg er stadig pænt irriteret over, at jeg skal smide alle mine toiletsager i sådan en pose når jeg rejser, så stjæl dem endelig. :D

Jeg vil ved samme lejlighed sende en varm, men hadsk tanke til den kvinde i Paris, som konfiskerede min yndlingsdeo - sjovt nok lå der "tilfældigvis" en parfumebutik ca. 20 skridt efter sikkerhedskontrollen. Tsk tsk. :roll:
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Det lyder godt nok træls - og især, når man tænker på, at de egentlig ikke tror, at det hjælper :shock:
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Varming wrote:Er man "det skal være gratis" typen, kan man tage i lufthavnen og hente alle de zip-lock poser, man har lyst til. Desværre har de dem kun i én størrelse, men gratis er de.
Det er slut nu.
(De læser åbenbart med på forummet 8)
Post Reply