Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Oseali »

Phornstrup wrote:Hej er ny på dette forum.. og egentlig også til brætspil.
Men har da de sidste par måneder luret rundt omkring og købt en mindre samling. :)

I Februar har vi spillet:

Conquest for Planet Earth
Small World med Tales and Legends.
Formula D
Ticket to Ride Europe.
og Dungeon Run.

Har fået købt mig Stronghold, men er desværre ikke kommet igang med at spille det endnu, da jeg syntes at reglerne godt kan være lidt vanskelige at få lært..
er der nogen som har gode erfaringer med dette spil?

Venligst
Per
Stronghold er som udgangspunkt et ganske udemærket spil, men vil sige at det tog os 2-3 spil med en masse opslag i manualen inden vi følte os bare lidt sikre på hvordan spillet skulle spilles. Reglerne er skrevet uden nærmere rød tråd eller forklaring, og man skal sidde med de aktuelle spørgsmål mens man spiller for at komme igennem reglerne. Så mit råd er at hoppe ud i det og acceptere at det første spil ikke bliver optimalt.
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Oseali »

Btw ved ikke hvilken version du har af stronghold, hvis det er 1st edition er det en horribel rulebook, hvis du har second edition skulle de være opdelt mere i defender/attacker, ellers er der også en FAQ på boardgamegeek.com som kan være værd at kaste sig ud i, og der er også en uofficiel rewritten rulebook som kan være handy.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Mik »

Med kun 3 mand for anden tirsdag i træk, var det oplagt at lægge Mage Knight på bordet igen.
Og det gik præcis som i sidste uge, bortset fra at Martin havde overtaget Jespers plads som vinder, med Eivind som nummer to og lille mig haltende langt bagefter. Jeg er tydeligvis for bange for at blive såret, og utrolig dårlig til at gemme de "rigtige" kort.
Nå, måske går det bedre i morgen, hvor Martin og jeg kaster os ud i endnu et forsøg medens Eivind rollespiller i Avalon.
9/10
Image
Phornstrup
Posts: 8
Joined: Tue Feb 14, 2012 10:15 am
Favoritspil: Twillight Imperium -

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Phornstrup »

Oseali wrote:Btw ved ikke hvilken version du har af stronghold, hvis det er 1st edition er det en horribel rulebook, hvis du har second edition skulle de være opdelt mere i defender/attacker, ellers er der også en FAQ på boardgamegeek.com som kan være værd at kaste sig ud i, og der er også en uofficiel rewritten rulebook som kan være handy.

Det er heldigvis 2nd Edition som jeg har.

Tak for linket til de andre rulebooks, dem vil jeg lige kigge igennem, Ja spillet virker rigtig spændende og afvekslende fra de andre genre der er.
Så jeg springer ud i det. :)
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by ozimek »

Phornstrup wrote:Har fået købt mig Stronghold, men er desværre ikke kommet igang med at spille det endnu, da jeg syntes at reglerne godt kan være lidt vanskelige at få lært..
er der nogen som har gode erfaringer med dette spil?
Jeg har spillet det en enkelt gang, og det er ikke det mest intuitive spil, jeg har prøvet. Flere af reglerne virker lidt abstrakte. Du kan jo prøve at se nogle af videoerne til spillet på boardgamegeek.com. Det kan måske give en blødere start, hvis du har set dem først.

http://boardgamegeek.com/boardgame/45986/stronghold
Bare scroll ned til Videos sectionen...


Måske har du den gamle manual? Der er kommet en nyere version, som skulle være lettere at gå til. Bemærk at den er delt i to (én per side):
http://boardgamegeek.com/filepage/61849 ... er-english
http://boardgamegeek.com/filepage/67181 ... ender-v1-1

Hvis du bladrer lidt rundt i Files sectionen på BGG kan du også finde nogle player aids og FAQ'er, som måske kan hjælpe.

Velkommen til for resten :)
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Oseali »

Phornstrup wrote:
Oseali wrote:Btw ved ikke hvilken version du har af stronghold, hvis det er 1st edition er det en horribel rulebook, hvis du har second edition skulle de være opdelt mere i defender/attacker, ellers er der også en FAQ på boardgamegeek.com som kan være værd at kaste sig ud i, og der er også en uofficiel rewritten rulebook som kan være handy.

Det er heldigvis 2nd Edition som jeg har.

Tak for linket til de andre rulebooks, dem vil jeg lige kigge igennem, Ja spillet virker rigtig spændende og afvekslende fra de andre genre der er.
Så jeg springer ud i det. :)
Ellers bor du i Støvring, og hvis du har mod på det bor der flere geeks (bl.a Ozimek) i Aalborg, og jeg selv bor i Hobro, der altid er frisk på et spil et eller andet (hvis det ellers kan komme til at passe med vores familier). Har spillet Stronghold et par gange, så kan godt vise/forklare dig hvordan man skal spille, men er ikke den største fan af spillet.
Image
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by ozimek »

Oseali wrote:
Phornstrup wrote:
Oseali wrote:Btw ved ikke hvilken version du har af stronghold, hvis det er 1st edition er det en horribel rulebook, hvis du har second edition skulle de være opdelt mere i defender/attacker, ellers er der også en FAQ på boardgamegeek.com som kan være værd at kaste sig ud i, og der er også en uofficiel rewritten rulebook som kan være handy.

Det er heldigvis 2nd Edition som jeg har.

Tak for linket til de andre rulebooks, dem vil jeg lige kigge igennem, Ja spillet virker rigtig spændende og afvekslende fra de andre genre der er.
Så jeg springer ud i det. :)
Ellers bor du i Støvring, og hvis du har mod på det bor der flere geeks (bl.a Ozimek) i Aalborg, og jeg selv bor i Hobro, der altid er frisk på et spil et eller andet (hvis det ellers kan komme til at passe med vores familier). Har spillet Stronghold et par gange, så kan godt vise/forklare dig hvordan man skal spille, men er ikke den største fan af spillet.
Nå, der var så kommet en del andre svar på spørgsmålet, inden jeg fik svaret. :) Jeg så heller ikke at du er fra Støvring. Så kan vi da helt sikkert godt finde ud af noget på et tidspunkt. Vi spiller mest krigsspil i den lettere ende, men også en smule eurogames og ikke mindst cross-overs.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Gunness »

I dag har der været familiehygge pga vinterferie, så der har været div. letbenede spil på bordet - The Adventurers, Forbidden Island og Red November. Alle faldt i god jord med vores 7-årige, selv om RN trak ud og hun kun nåede starten.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Jonezy »

Os skolelærere nyder stadig vinterferien, så vi mødtes 4 lærere høje hjemme hos en gammel studiekammerat igår til en solid hyggestund over en dags tid.

Vi startede med Quarriors, som 3 af os kendte fra den anden dag. Første spil dominerede dragen som sædvanligt og Toke-Jen løb med sejren, da han var bedre til at slå sin drage end Troels var. Andet spil blev langt mere interessant, da der hverken var drager eller troldmænd i spil. Vi aftalte også at spille til 20 glory selvom vi var 4, så spillet ikke sluttede sådan lige badabum. Efter en episk battle, hvor vi ofte holdt hinanden i skak, så ingen scorede glory lykkedes det mig til sidst at vinde takket være en kombination af portal, growth og Defender of the Pale terninger.

Vi brugte meget af vores forår sidste år i forbindelse med vores bachelor projekter på at spille Small World i tide og utide, så det måtte selvfølgelig frem igen. Det blev til to 4 personers Small World med Cursed!, Grand Dames og Be Not Afraid udvidelserne. Toke-Jen nappede sejren i første spil, da vi tre andre havde for travlt med at pege fingre af hinanden og hårdnakket hævde at den eller den faktisk førte. Toke-Jen lavede i mellemtiden et smukt decline med nogle Rottemænd og fulgte op med en ondskabsfuld lille Skelet hær, som gav ham en solid sejr i sidste ende. Andet spil blev en nervepirrede tæt affære, hvor pointene blev 93, 89, 88 og 87. Desværre var det Troels og hans irriterende Corrupted Pixies fulgt op af Alcemist Skeletter, som scorede 93. Mine Seafaring Ghouls og Hordes of Dwarves rakte kun til en 3. plads og 88 point. Øv.

Jeg holder utroligt meget af Small World. Det er en 1/3 grineri af de sjove kombinationer der opstår, en 1/3 matematisk hjernebryder, hvor man aligevel har for mange ubekendte til at komme frem til noget fornuftigt og en 1/3 table trashtalk, hvor man meget overbevisende bedyrer sin uskyld og mener at en anden klart har det bedste udgangspunkt og derfor bør angribes. Med de rigtige spillere er det virkelig en sjov og meget intens oplevelse.

Toke-Jen måtte videre i sine gøremål, så vi tre andre sluttede dagen af med 3 spil Quarriors. Vi aftalte denne gang igen at spille til 20 og at drager skulle koste 10 Quiddity. Thomas fik dagens første sejr, da han var modbydelig heldig med at få nogle assistenter igennem i starten og siden trak fra med en flok Defenders of the Pale, som gjorde at vi andre skulle bruge extra Quiddity på at summone vores monstre. Andet spil prøvede jeg at samle en ordentlig flok Gobliner, som skulle give mig mange terninger, hvis de blev destroyed. To gange havde jeg 10 terninger i min active pool, men kunne jeg skrabe Quiddity sammen til en Troldmand - nej. Min taktik fejlede og de to andre racede mod 20 glory mærket med mig halsende langt efter. Jeg tror nok at Thomas vandt igen på en lille hær af Defenders of the Pale. Dagens sidste spil så igen noget Defender of the Pale action, da det igen var den version, som gjorde det dyrere for de andre at summone. Min timing var bedst og jeg endte som en sikker (og noget heldig) run away vinder. Jeg fik faktisk også 2 Holy Devotees igennem, som gav mig gratis spells (to gange Death Cantrip, som hjalp med til at dræbe Thomas' Troldmænd), hvilket jeg er sikker på var momentum afgørende :D . Quarriors bliver bedre og bedre for hvert spil, når man begynder at forstå hvordan de mange forskellige spells og creatures kan fungere sammen. Jeg har allerede lyst til et nyt spil. Det må kunne lade sig gøre at vinde med de Goblinere....
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Jens_Hoppe »

I går blev det til endnu et scenarie i krigsspillet Band of Brothers: Screaming Eagles. Min modstander og jeg var denne gang nået til scenarie 4, og modsat de tre første er det et temmelig stort et, med 4 maps, og med 15-20 squads og en del kampvogne og artilleri på begge sider.

Band of Brothers er jo heldigvis et hurtigt spil, og vi kunne sagtens nå at spille scenariet til ende, dets størrelse til trods. Med en kombination af en halvskidt tysk opstilling og gode terningslag fra min side, gik det over al forventning for mine forsvarende amerikanere: Det tyske infanteri kom ikke rigtigt så langt frem gennem det svære bocage-terræn, og de tyske StuG IIIG køretøjer havde det heller ikke for nemt.

Så, det blev til en sikker sejr til amerikanerne: De tyske tropper kom ikke gennem bocagen og var ikke engang i nærheden af den by de skulle indtage.

Min modstander hævdede at han havde været temmelig uheldig med terningerne, og mens det da også var sandt, har spilmekanismerne (og de terningslag man laver) nu også ofte et element af alt-eller-intet, som får det til at føles som om man enten er meget heldig eller meget uheldig. Det kan man så synes om hvad man vil, men der er ingen tvivl om at et det kan være frustrerende hvis man er uheldig en 2-3 gange i træk...

Jeg er nu stadig totalt hooked på spillet. Kombinationen af rimeligt simple regler, god realisme, og kort spilletid gør Band of Brothers til en sikker vinder i min bog.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Mik »

Torsdag fik Martin og jeg atter spillet Mage Knight. Martin foreslog at vi prøvede at spille kooperativt, hvilket aldrig har været min kop te. Men det skulle prøves, og det betød at jeg slap for at få klø af Martin igen. :D

Blitz-scenariet tog hele aftenen, og vi nåede ikke at befri de to byer inden solen stod op efter den anden nat. Men vi var ikke langt fra. De to byer lå tæt på hinanden, og Martin nåede at udradere alle 5 monstre i den største af byerne (niveau 8) i et enkelt slag, hvor han udviste formidable styrke takket være et par vigtige trylleformler som nærmest flåede monstrene fra hinanden. Selv var jeg noget bagefter Martin, men fundet af en talisman i en gammel ruin gjorde at jeg ikke var helt håbløst bagud.

Efter 3 spil med forskellig spillestil kan jeg med tilfredshed konstatere at jeg endelig har fundet mit (næsten) perfekte eventyrspil. Jeg kunne godt tænke mig at det var lidt kortere, og at man kunne spille det mere end 3 spillere (hvilket ikke kommer til at ske, medmindre alle omkring bordet er superfortrolige med spillet). Jeg kunne formentlig også godt tænke mig at der var lidt eventyrstemning over oplevelsen, men erfaringen siger mig at det er umuligt at opnå, hvis man også gerne vil have at den dygtigste spiller vinder - i stedet for den heldigste.

Vlaada var meget forbavset over at jeg købte spillet i Essen, da det normalt ikke lige er 'min genre'. Så det glæder mig at min tiltro til hans evner, og min at min formodning om et underholdene spil holdt stik.
Det kommer på bordet igen i næste uge! 10/10


Bemærk, at "10" ikke nødvendigvis betyder at jeg mener at et spil ikke kan forbedres, men jeg giver karakteren til spil som jeg mener er de bedste på markedet indenfor deres genre.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Sir William »

Havde besøg i går aftes og med flere års forsinkelse, fik jeg endelig afprøvet Age of Mythology. Har haft det stående længe, men aldrig fundet nogen der ville spille det.

Var inde på BGG for at finde ud af, om der var noget jeg skulle være opmærksom på siden det var købt. Den eneste "ændring" jeg valgte at implementere til vores debut var, at det både var 5 og 6 der blev talt som en træffer.

Jeg fik vikingerne, Pernille grækerne og Jørgen egypterne. Så var vi klar.

Så hurtigt der var en fordel i, at få bygget nogle dværge til mine 2 guldminer og så samtidig få fat i nogle mytiske enheder. Det opfattede de 2 andre så som en trussel, så inden for 2 runder var jeg blevet angrebet 2 gange. Vandt over grækerne i min første omgang, men havde så ikke enheder til at forsvare mig mod egypterne som på papiret havde haft bedre odds, hvis de havde angrebet grækerne. Egypterne angreb mine marker og tog min eneste desert tile med 2 x favor. Det ville komme til at koste mig dyrt på sigt.

Oprustede dog min hær med et par Nidhog og angreb Egypten i næsten runde og lagde deres by øde, kun med en mur rundt om som minde. Skulle måske havde taget min desert tile tilbage, men regnede med mine valkyria kunne give mig de favor jeg skulle bruge.

Havde så et par runder, hvor jeg var lidt uheldig både med kort og terninger. Især træls at jeg med min heroic Hero med + 4 mod mytiske monstre, taber i første kamp mod en sådan især fordi egypterne angreb mig med en ren mytisk hær.

Så i sidste runde sad jeg i den position, at jeg kunne afgøre hvem der skulle slutte med militærmagten og med største by - troede jeg. Angreb Egypten som havde den største hær og næststørste by, for at tage deres ressourcer. Da de kun havde en militær enhed forventede jeg de ville afvise kamp og trække sig tilbage. Det gjorde de også og så kunne jeg fjerne de fleste af deres ressourcer, så de ikke kunne bygge byen større. Dermed ville Egypten have den største militære magt og Grækenland største by.

Så var det lige, at grækerne havde et kort der gjorde det muligt for dem at bygge 5 militære enheder og da Pernille sad i baghånd til Jørgen, sikrede hun sig både den militære magt og største by. Pernille 18 point, mig 5 point og Jørgen 2 point.

Spillet tog så lige 4 timer at spille, varede 10 runder og var ganske underholdende samt flot lavet spil. Der er en del diplomati i det.

Det skal helt sikkert spilles igen og nu er vi mere ind i reglerne.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Frouvne »

Onsdag fik den ugentlige spilgruppe igen Eclipse på bordet og førstegangsindtrykket blev bekræftet: der er tale om et solidt spil, der forhåbentlig vil blive spillet gentagne gange i fremtiden.

Torsdag spillede Helle og jeg Nefarious samt flere spil Schotten-Totten. Jeg ser frem til at få prøvet Nefarious med fire eller flere spillere. Jeg forventer, at det er der, det vil gøre sig bedst.

Idag fik vi for første gang prøvet Verflixxt kompakt. Det blev til tre spil og det er helt sikkert ikke sidste gang de vil blive spillet. En fin filler der er yderst transportabel.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Andrea »

I dag havde vi to af de faste spillekammerater på besøg og fik derfor spillet to omgange 7 Wonders inklusiv Leaders-udvidelsen. En glimrende udvidelse, som supplerer grundspillet godt.

Dernæst spillede vi en omgang Death Angel: Space Hulk the Card game inkl. mini-udvidelsen med nye marines. Nu skrev jeg godt nok vi, men jeg røg ud forholdsvis hurtigt. Til gengæld vandt 'vi' for første gang. Gad vide, om de to ting havde noget med hinanden at gøre...! :shock: :shock:

Som afslutning tog vi en omgang Thunderstone, hvor vi valgte at inkludere Promo Pack (sådan inspireret af tråden, Stony oprettede tidligere på ugen om uprøvede spil/udvidelser, man har liggende). Den nye helt kom dog ikke rigtig i spil, eftersom kombinationen af de øvrige items ikke gjorde ham særlig attraktiv.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2012

Post by Brichs »

Lørdag fik jeg overtalt min kone til at prøve Memoir '44. Det har været et af de spil, hun har kigget på, og sagt hun ikke kunne lide det, kun ud fra hvordan det så ud. Jeg fik så overtalt hende til at prøve en kopi, jeg havde lånt - og hun synes det er fantastisk. Succes! Vi spillede i alt 3 spil; to gange det første scenarie (hvor hun vandt for begge sider) og en gang af tredje scenarie, hvor jeg fik hevet en sejr i land. Det var så efterhånden tid til at lave aftensmad, så vi stoppede der.

Søndag havde jeg David på besøg, med henblik på at få prøvet nogle 2 player spil. Vi startede dagen ud med 4x Memoir '44. David vandt de tre kampe, mens det kun lykkedes mig at få klemt en enkelt sejr ind. Oh well, sådan kan det gå. Vi spillede igen første scenarie, hvor David vandt begge, og så to gange af et senere scenarie, der virkelig var komplekst at få sat op. 8/10

Nu var det tid til et spil Lord of the Rings: The Card Game, som David og jeg er blevet glade for. Det var vores tredje spil; de to første havde været første scenarie og andet scenarie. Vi havde tabt første, da vi første gang prøvede spillet, så vi besluttede og for at få prøvet første scenarie igen. Vi begyndte ikke på deckbuilding endnu, men holdt os bare til start deckene - og vi vandt alt for nemt. Næste gang tager vi et nyt scenarie, eller også nupper vi deckbuilding. Jeg kunne godt overtales til deckbuilding. 8/10

Til sidst tog vi os et spil Conquest of Planet Earth - et spil, vi egentlig har haft spillet meget da jeg lige fik det, men som er blevet "glemt" lidt, bag en masse nye spil, der er kommet i samlingen. Vi tog os et coop spil, hvor vi spillede med den nemme variant. Det var en fejl...ovenpå LoTR, som egentlig er et ret svært coop spil, vandt vi alt for nemt i CoPE - næste gang skal det også være den sværere variant. Eller med nogle svagere rumvæsner. Det er en skam, for det er virkelig et spil, jeg er rigtig glad for. 7/10
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Post Reply