GermanGames er kommet til en korsvej ...

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

GermanGames lukker som sagt ... tidligere skrev jeg, at vi ikke sendte efter i dag, men da situationen har ændret sig, så bibeholder vi foreløbig vores CVR-nummer og kan derfor uden problemer både sende og tage varer retur efter den gældende lovgivning - derfor kan man som postordre kunde sagtens handle udsalgsvarer helt fremtil salgsdelen fjernes.

Mvh Helle
MPA
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 11
Joined: Tue Mar 27, 2007 10:54 pm
Location: Amager

Post by MPA »

Naaaarj......her har jeg kun handlet ved jer to gange, hvor jeg ganske vist fik pillet 6 spil af jeres hylder under sommerens gode kombi-tilbud, men jeg var jo kun lige begyndt?

Nå, jeg kan nu sagtens forstå jeres beslutning, da jeg selv har en hobbyvirksomhed ved siden af mit almindelige job, og ved hvor tidskrævende den slags pludselig kan blive. Man kan let glemme at have det sjovt og ikke tænke i kommercielle baner.

Håber at kunne være en del af et aktivt brætspilsforum, hvor jeg kan finde inspiration til nye spil samt dele denne nørdede lidenskab med ligesindede.

MP
<script language="javascript" src="http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... epos=right">
</script>
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så er der yderligere nogle spil, som er sat ned i pris - eller rettere - der er 25% nedslag på de resterende spil ved afhentning.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så har vi lukket for salget ... håber, at mange af jer, der har hjulpet os af med resterne bliver glad for det I har købt.

Nu håber vi så, at de fleste bliver hængende på forum og selvfølgelig også, at I har lyst til fortsat at være med til at præge forum ...

Helle
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Helle wrote: Nu håber vi så, at de fleste bliver hængende på forum og selvfølgelig også, at I har lyst til fortsat at være med til at præge forum ...
Selvfølgelig gør vi det - her er jo rigtig hyggeligt :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Andrea

Dig havde jeg skrevet i den blå bog :wink:

Helle
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Helle wrote: Dig havde jeg skrevet i den blå bog :wink:
... hvor de sande autister hører hjemme ;)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Andrea wrote:
Helle wrote: Dig havde jeg skrevet i den blå bog :wink:
... hvor de sande autister hører hjemme ;)
Ingen kommentarer
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg kom lige til at åbne germangames.dk hovedsiden, og kan ikke lige se noget om den nye status på butikken. Er det med vilje eller en forglemmelse? Hvis det er det sidste, så ville jeg bare lige hjælpe med en reminder :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Tja, det er nok mest undertegnede der lige segnede under pakker, afhentninger og det hele og derefter lavede en streg i sandet ... som den anden halvdel måske kun ganske perifert er underrettet om :oops:

Så tak for hjælpen ...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Helle wrote:
Andrea wrote:Det gode ved den ellers triste nyhed er, at så får Helle og Allan endnu mere tid til at spille brætspil, og det skal man slet ikke kimse af ;)
Nemlig, og det kan du tro, at jeg glæder mig til ....
Jeg var lige inde på beskrivelser, hvor der stadig var link til denne gamle tråd med vores slutsalg ... jeg aner faktisk ikke hvor min tid bliver af ... jeg BURDE have mere tid til at spille, når jeg både er uden netshop og uden speciale, men sådan ser verden altså ikke helt ud .... jeg bruger endog væsentlig mindre tid på både dette og andre fora ... så man kan undre sig over, at der ikke er mere tid til at spille ....
Post Reply