Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Frouvne »

Jeg har på forsøgsbasis oprettet et nyt menupunkt: Brætspil på iOS. Det har jeg valgt at gøre ud fra en fornemmelse af at en del af os anvender denne platform til at spille forskellige kort- og brætspil på. Dette dels fordi brugergrænsefladen ofte gør det meget intuitivt at spille på dette medie og dels fordi udvalget af titler og heldigvis oftest også kvaliteten af implementeringen af disse har imponeret mig en del.

Håber jeg har ramt rigtigt i forhold til at få øje på et behov og at folk vil gøre aktivt brug af det.

God fornøjelse!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Helle »

Jeg kan se, at jeg ikke har de nødvendige tilladelser til at læse eller skrive indlæg ... spørgsmålet er, om det er MIG, der er lukket ude, eller om der er nogle generelle indstillinger, der skal justeres???
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Helle »

Nu du er ved at flytte rundt, så skal computerspil og online spil, måske ligge sammen?
Og smålltalk måske ligge sammen med 'nogen at spille / snakke med' ... så kunne der være en hel overskrift til køb og salg .. med de to relevante underfora????
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Frouvne »

Helle wrote:Jeg kan se, at jeg ikke har de nødvendige tilladelser til at læse eller skrive indlæg ... spørgsmålet er, om det er MIG, der er lukket ude, eller om der er nogle generelle indstillinger, der skal justeres???
Hm, hvis du er lukket ude er alle det formentlig. Måske fejlen er rettet nu?
frouvne, administrator

Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by glorn »

jeg har heller ikke skrive rettigheder i det forum.
David.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by digter »

Burde den ikke hedde "Brætspil på iOS, Android og Windowsphone OS" Eller "Brætspil på mobile platforme".

Som android ejer føler jeg mig i hvert fald diskrimineret :wink: :)
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by netsapiens »

Skobbolop wrote:Burde den ikke hedde "Brætspil på iOS, Android og Windowsphone OS" Eller "Brætspil på mobile platforme".

Som android ejer føler jeg mig i hvert fald diskrimineret :wink: :)
Som android ejer har du diskrimineret dig selv :p
:lol: :lol:
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by digter »

netsapiens wrote:
Skobbolop wrote:Burde den ikke hedde "Brætspil på iOS, Android og Windowsphone OS" Eller "Brætspil på mobile platforme".

Som android ejer føler jeg mig i hvert fald diskrimineret :wink: :)
Som android ejer har du diskrimineret dig selv :p
:lol: :lol:
iSheep :)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Frouvne »

Skobbolop wrote:Burde den ikke hedde "Brætspil på iOS, Android og Windowsphone OS" Eller "Brætspil på mobile platforme".

Som android ejer føler jeg mig i hvert fald diskrimineret :wink: :)
Det forstår jeg godt. Er også selv meget modstander af den slags "næsten-monopoler". Desværre ser det ud som om andre platforme har ekstremt svært ved at følge med lige præcis på brætspilsfronten. For min skyld kan vi dog sagtens ændre titlen og krydse fingre for at de andre platforme kommer lidt op i tempo.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Frouvne »

glorn wrote:jeg har heller ikke skrive rettigheder i det forum.
Så må jeg kigge nærmere på det, når jeg kommer i nærheden af en rigtig computer - for der er stadig mange ting, jeg ikke gider gå igang med, når jeg sidder med min iPad! :roll: :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Frouvne »

Frouvne wrote:
glorn wrote:jeg har heller ikke skrive rettigheder i det forum.
Så må jeg kigge nærmere på det, når jeg kommer i nærheden af en rigtig computer - for der er stadig mange ting, jeg ikke gider gå igang med, når jeg sidder med min iPad! :roll: :D

Jeg tror og håber at rettighederne nu skulle være iorden.
frouvne, administrator

Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by glorn »

Frouvne wrote:
Frouvne wrote:
glorn wrote:jeg har heller ikke skrive rettigheder i det forum.
Så må jeg kigge nærmere på det, når jeg kommer i nærheden af en rigtig computer - for der er stadig mange ting, jeg ikke gider gå igang med, når jeg sidder med min iPad! :roll: :D

Jeg tror og håber at rettighederne nu skulle være iorden.
jep! den er i orden mester!
David.
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Nyt forum-emne: Brætspil på iOS

Post by Tyfo »

Frouvne wrote:
Skobbolop wrote:Burde den ikke hedde "Brætspil på iOS, Android og Windowsphone OS" Eller "Brætspil på mobile platforme".

Som android ejer føler jeg mig i hvert fald diskrimineret :wink: :)
Det forstår jeg godt. Er også selv meget modstander af den slags "næsten-monopoler". Desværre ser det ud som om andre platforme har ekstremt svært ved at følge med lige præcis på brætspilsfronten. For min skyld kan vi dog sagtens ændre titlen og krydse fingre for at de andre platforme kommer lidt op i tempo.
Formegentligt kommer der noget momentum over produktionen af Android spil efter implementeringen af Google Play Services i onsdags. Google Play Services betyder at der ENDELIG er officiel multiplayerstøtte (både live og asynchronous), hvilket jo er en af ting der gør brætspil sjove at spille.
Image
Post Reply