Kalender her på siden?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Kalender her på siden?

Post by Mikkel »

Så er Spørge-Jørgen tilbage igen.

Når man går ned under arrangementer, så sker der jo en del events. Men jeg synes personligt godt at jeg kan miste overblikket over hvornår og hvor de finder sted.
Så kunne du/I lave en kalender her på siden, så man kunne se hvad der kommer til at ske i løbet af året?
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Kalender her på siden?

Post by Helle »

maxell wrote:Så er Spørge-Jørgen tilbage igen.

Når man går ned under arrangementer, så sker der jo en del events. Men jeg synes personligt godt at jeg kan miste overblikket over hvornår og hvor de finder sted.
Så kunne du/I lave en kalender her på siden, så man kunne se hvad der kommer til at ske i løbet af året?
Der ligger faktisk allerede en tråd øverst i arrangementer med dette formål ... her er det dog primært større arrangementer - private ting, som folk smider op og inviterer til bliver ikke skrevet på..

Jeg er sikker på, at hvis du søger andet end dette, så ville det være godt at præcisere nærmere, hvad du tænker på ...
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Kalender her på siden?

Post by Mikkel »

Helle wrote:
maxell wrote:Så er Spørge-Jørgen tilbage igen.

Når man går ned under arrangementer, så sker der jo en del events. Men jeg synes personligt godt at jeg kan miste overblikket over hvornår og hvor de finder sted.
Så kunne du/I lave en kalender her på siden, så man kunne se hvad der kommer til at ske i løbet af året?
Der ligger faktisk allerede en tråd øverst i arrangementer med dette formål ... her er det dog primært større arrangementer - private ting, som folk smider op og inviterer til bliver ikke skrevet på..

Jeg er sikker på, at hvis du søger andet end dette, så ville det være godt at præcisere nærmere, hvad du tænker på ...
Tak for dit svar!
Det var såmænd bare det :)
Image
Post Reply