Hero Quest

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Ranthon
Posts: 3
Joined: Tue Mar 25, 2014 9:18 pm

Hero Quest

Post by Ranthon »

Hej,
Jeg søger med lys og lygte efter Hero Quest-spillet. Min søde kæreste og far til vores tre børn, har længe haft en drøm om at spille sit barndomsspil med ungerne. Han har ledt længe efter det, og jeg vil virkelig gerne give ham det i fødselsdagsgave. Der er ingen udgaver af spillet til salg på dba, og jeg håber virkelig at en af Jer kan hjælpe mig. Det må gerne være den danske udgave, en det er ikke et krav.
MVH Rikke.
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Hero Quest

Post by jondifool »

prøv i gruppen "brætspils salg" på facebook, der var/er et dansk til salg 17 marts for 300 kr.
Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Hero Quest

Post by Michael_Olsen »

Hej Rikke,

lige først, det kan være en god idé lige at skrive hvor i landet man er, især da det ikke er alle som er lige vilde med at sende med posten.

Derudover, skulle det ikke lykkes at finde det skal i være hjerteligt velkomne til at låne mit, så længe i henter og bringer selv. Jeg bor i Ringsted. Bare skriv en besked til mig hvis det skulle blive aktuelt.

Slutteligt, det ser ud til der er en enkelt på dba.dk, men den kan selvfølgeligt være solgt: http://www.dba.dk/gamle-klassikere-til- ... 006896991/
Image
Ranthon
Posts: 3
Joined: Tue Mar 25, 2014 9:18 pm

Re: Hero Quest

Post by Ranthon »

Tak for Jeres svar. Har lige oprettet en tråd i facebook-gruppen, og skrevet til ham der har et til salg. Så håber jeg det lykkedes.
Jeg bor på Nørrebro i København.
Hvor er det fint at du har et jeg kan låne, men ideen med at give det i fødselsdagsave flader lidt itl jorden, hvis det er et man låner.
MVH Rikke.
frederikk71
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 26
Joined: Tue Oct 01, 2013 1:53 pm

Re: Hero Quest

Post by frederikk71 »

Prøv eBay :D vær opmærksom på fragt / evt told hvis du køber i USA !
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Hero Quest

Post by Foppwin »

Martin har et til salg - det står godt nok reserveret;

viewtopic.php?f=46&t=6167
Danny

Image
User avatar
T'hain Esh Kelch
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Tue Mar 05, 2013 2:04 pm
Location: Aarhus

Re: Hero Quest

Post by T'hain Esh Kelch »

Der var en gut på DBA som slog et Hero Quest op i går.
Post Reply