Kickstarter Yashima

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Er der nogen af jer der er interesseret i dette spil 2+ player miniature combat game? https://www.kickstarter.com/projects/gr ... i-masters/

Hvis man bestiller 4 eksemplarer, er der mange penge og spare. Så hvis der er 3 andre ud over mig der gerne vil være med på et samkøb, så kan vi finde på noget herinde?

Det er silver buddy tier'et jeg kigger på. Hvis man køber spillet enkeltvis koster det 105$ plus porto, men hvis vi bestiller 4 eksemplarer slipper vi med 310$ og det er inkl fri shipping.

Spillet bliver sendt fra Europa, så vi slipper også for told og skat.

Er der nogen af jer der er interesseret i dette spil 2+ player miniature combat game? https://www.kickstarter.com/projects/gr ... i-masters/

Hvis man bestiller 4 eksemplarer, er der mange penge og spare. Så hvis der er 3 andre ud over mig der gerne vil være med på et samkøb, så kan vi finde på noget herinde?

Det er silver buddy tier'et jeg kigger på. Hvis man køber spillet enkeltvis koster det 105$ plus porto, men hvis vi bestiller 4 eksemplarer slipper vi med 310$ og det er inkl fri shipping.

Spillet bliver sendt fra Europa, så vi slipper også for told og skat.

Følgende er med på købet

40crew
Jakob
Da Senzai
Legius
Last edited by 40crew on Tue Oct 07, 2014 8:48 am, edited 1 time in total.
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Kickstarter Yashima

Post by Jakob »

jeg havde egentlig tænkt mig at backe dette spil, men mængden af add-ons fik mig fra det igen.

Jeg genovervejer det lige en gang.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

77,5$ (ca 460 efter kurs 5,9) Giver dig det hele :-)
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Kickstarter Yashima

Post by Jakob »

jeg er på så.

Meget gerne med Mage Wars Promo'en til 10 dollars. Den tror jeg alligevel ikke er med 'i det hele'.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Må lige se om 2 mere hopper på, og så aftaler vi lige nærmere med betaling og sådan. Jeg har ikke prøvet og lave samkøb på Kickstarter før.
Image
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kickstarter Yashima

Post by Legius »

Hey jeg hopper gerne med på denne.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Fedt så mangler vi bare en
Image
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Kickstarter Yashima

Post by Da Senzai »

Jeg vil også gerne være med ^_^
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Fedt! Jeg backer når vi kommer hjem fra gymnastik med den lille. Andre der ønsker add-ons?


Jeg sender helst ikke, men hvis det er besværligt at mødes for at overdrage spillet, må vi finde ud af det. Jeg skal også nok ligge penge ud i dag, men jeg ser gerne at i overfører penge i morgen (nogen indvendinger? Har ikke stået bag en multibacker før, så ved ikke hvordan andre har håndteret det).

Edit: gik ind og backede med det samme. Pengene bliver så først trukket senere, så det haster ikke så meget :-)
Image
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kickstarter Yashima

Post by Legius »

Jeg tager også gerne en mage wars promo til $10

Skriver du hvor vi skal smide pengene(bank eller mobilepay)
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Ok, så er jeg tilbage, og vil lige lave en hurtig update.

Jeg har pledged 340$ ind til videre, det giver 3 af os en Mage Wars promo, og jeg kan sagtens tilføje mere, hvis der kommer flere add-ons, eller Da Senzai også vil have en.

Jeg sender en PM rundt til jer (i morgen nok), med hhv kontonummer og telefonnummer til Mobilepay. Jeg foretrækker mobilepay, men i kan sagtens bruge min konto hvis i bare lige skriver at det er det i gør.

Her er et udpluk fra den sidste update, som faktisk er en rigtig fed nyhed, hvis vi når det stretch goal:

"Yesterday we unveiled the new Kami miniature expansion for the Dragon Kami. While it was recieved with mixed feelings this was one of the stretch goals we have been really excited about. We have done some number crunching and had some internal talks and have decided that we want to make this stretch goal as exciting as possible for all of our Silver backers and thus we have decided to switch the Dragon expansion from a Gold stretch level to a Silver stretch level! This means that as we move forward ALL Kami expansions will be Silver level unlocks and we do have more of these planned.

This is an expansion that will add some new gameplay elements with the 2v1 and potential other game modes so we want to make sure as many of our amazing backers will have the opportunity to play with it!"

Hvis der er noget i er i tvivl om, så skriv endelig :-)
Image
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Kickstarter Yashima

Post by Da Senzai »

Ja, tak. Jeg vil også gerne bede om Mage War Promo´en. :)

Jeg har ikke mobilepay, så jeg skal bruge et konto-nummer.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Legius wrote:Jeg tager også gerne en mage wars promo til $10

Skriver du hvor vi skal smide pengene(bank eller mobilepay)
Du må godt overføre pengene via mobilepay på 20304787. 516,25,- bliver det, efter at have brugt nationalbankens kurs :-)
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

En lille opdatering:

De pønser på at lave en Print and Play version til os backere, med hvad der svarer til hele bronze spillet + 2 masters fra de to unlockede udvidelser. Jeg sender naturligvis link til filen når den en gang bliver tilgængelig.

Derudover har der været en del snak om deres stretchgoals. Der er ikke kommet mange penge ind de sidste dage, men det håber de at kunne lave om på med mere attraktive SG's samt nye add-ons. De har lavet en poll om hvorvidt vi ønsker de nye stretchgoals, eller beholde de gamle. Jeg har stemt på de nye, da det bl.a. vil betyde at næste unlock er den sidste udvidelsespakke som vil indeholde 2 masters + 2 tiles og en kami. Det håber jeg i er tilfredse med :-)

"We would swap in the Complete desert expansion to the next stretch goal, moving the Dragon along with all the other kami into a one big unlock where you would get each of the 4 individual kami. Everything remains at the Silver level.
We would add in one new master, one that has been often requested and is a designer favorite! Chi, the ninja."


Læs hele evt. posten her: https://www.kickstarter.com/projects/gr ... 2?ref=dash

Legius, jeg har ikke hørt fra dig på PM, har du fået den?
Image
jdkj
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 29
Joined: Thu Jun 12, 2014 4:57 pm

Re: Kickstarter Yashima

Post by jdkj »

Hvis der er en af jer, der hopper fra, så er jeg interesseret.

Evt hvis der er 3 andre, som også er med på den, så man vi lave en ny pledge sammen.

Mvh
Jacob
Post Reply