Invitation til 2 Brætspil i Dragør

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Dingo
Posts: 6
Joined: Wed Mar 30, 2016 11:05 am
Favoritspil: Sid Meier's Civilization
Forbidden Stars
Location: København
Contact:

Invitation til 2 Brætspil i Dragør

Post by Dingo »

hej vi er nogle brætspiller som mødes hos mig i Dragør ofte. prøver at spille hver søndag kl.10 når vi har nok spiller.
vi spiller mest
Sid Meier's Civilization og når vi har lyst Forbidden Stars. og vil vi gerne lærer dig det. vi er selv semi nye til Forbidden stars.

Det er hovderetten så det er altid en af de to vi spiller fordi kortet er forskeligt hvert spil og det gør det spændene.
Der er dog andre spil vi spiller men det er mere spil vi spiller imens vi venter på den sidste spiller eller når vi ikke kan nå et spil mere af de 2 jeg lige skrev.

som sagt så prøver vi at spille hver søndag men engang imellem så skriver en til mig. Hey ser om du kan samle nogle folk til kl 17 eller 18 iaften hvilke altid sker på hverdage.
Der er ingen forventning over du er hver for hvert spil eller hver anden spil.
jeg plejer bare at sende en sms ud om det har interesset for dig at spille brætspil x dato x tid. og så svare du bare ja eller nej.
alle spiller er voksne
Har det nogen interesse for dig? et kræv er dog at du ikke har noget imod at spille det samme spil igen og igen. hvilken er grunde til de 2 spil er udvalgt fordi de har god taktik og meget tilfældighed i bræt og kort til evt. kamp.
Enten skriv herinde eller tilfør mig på Skype Defiantbotf og skriv du er en brætspiller.
Post Reply