Brætspillere i Hørsholm og omegn

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Fumo65
Posts: 4
Joined: Tue Feb 20, 2018 8:44 pm
Favoritspil: Blood Rage, Dead of Winter, The Others, Eldritch Horror, Twilight Struggle

Brætspillere i Hørsholm og omegn

Post by Fumo65 »

Vi er en mindre gruppe brætspillere der mødes et par gange om måneden i Hørsholm. Vi spiller mange slags spil men er særligt glade for Blood Rage, Dead of Winter, The Others og Rising Sun. Vi er ca. 3-5 spillere pr. gang.

Kunne du tænke dig at være med? Det er nok en fordel hvis du er 35+ men ikke et must. Vi er åbne over for alle slags mennesker hvis du også er det.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Brætspillere i Hørsholm og omegn

Post by Mikkel »

Hej Fumo,

blot til info: Vi har startet en brætspilsforening op i Espegærde hvor vi spiller hver tirsdag.
I er meget velkommen til at kigge forbi.

Se evt. mere på facebooksiden hvis det kunne have interesse:
https://www.facebook.com/groups/281899272270724/
Image
duron600
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Mon Apr 14, 2014 4:08 pm
Favoritspil: Wargames.
Eurogames med lidt tyngde, helst ikke for abstrakte.
"Weuros" som f.eks. Struggle of Empires.

Re: Brætspillere i Hørsholm og omegn

Post by duron600 »

Hej

Hvis i stadig søger, så er jeg interesseret. 12 års erfaring i 35+ afdelingen ;)

VH
Fumo65
Posts: 4
Joined: Tue Feb 20, 2018 8:44 pm
Favoritspil: Blood Rage, Dead of Winter, The Others, Eldritch Horror, Twilight Struggle

Re: Brætspillere i Hørsholm og omegn

Post by Fumo65 »

Hej duron600

Undskyld jeg først ser din besked nu. Der er ikke så tit jeg er på dette forum.

Det er vi skam stadig interesseret i! Mit rigtige navn er Hans og vores lille klub holder til i Dianas Have i Hørsholm. Typisk mødes vi om fredagen og spiller spil som Tapestry, Blood Rage, Scythe og nye Kickstarterprojekter.

Smid mig en besked hvis du har lyst til at prøve at være med.
Post Reply