Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:50

Post Reply
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:50

Post by Mik »

Som (næsten) altid sidder vi i lokale 2 på 3. sal i Valby Kulturhus.


Jeg vil som sædvanlig møde op med en samling spil, inklusive

Clash of Cultures
Noblemen
Western Town
Nieuw Amsterdam

og mange andre
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Robert »

Så lad mig prøve med CoC igen.

Any takers?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by jondifool »

jep CoC skal jo prøves på et tidspunkt , så jeg er med.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Bugge »

Nu kan det være Western Town bliver aktuelt på søndag og evt. Noblemen, som jeg også gerne vil prøve.

Har snakket med Chr88 om at spille Tzolk'in, som han har, men ikke har fået prøvet endnu.

Endelig kan det være jeg selv kommer med et forslag fra min egen ydmyge samling.

Søren
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Kitxune »

Jeg dukker også op på søndag. Er der nogen der kunne have lyst til at give en demo af spillet Seasons?
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Robert »

jondifool wrote:jep CoC skal jo prøves på et tidspunkt , så jeg er med.
To går an, tre er nok bedre. Fire er formentlig bedst.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Bugge »

Her er mit forslag til et spil fra min egen samling :shock:

Strasbourg :D

Tjek det ud på BGG http://boardgamegeek.com/boardgame/91873/strasbourg

S
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by chr88 »

Bugge wrote:Nu kan det være Western Town bliver aktuelt på søndag og evt. Noblemen, som jeg også gerne vil prøve.

Har snakket med Chr88 om at spille Tzolk'in, som han har, men ikke har fået prøvet endnu.

Endelig kan det være jeg selv kommer med et forslag fra min egen ydmyge samling.

Søren
Jep, jeg vil gerne prøve Tzolk'in, men også MEGET gerne Noblemen! Så lad os starte med sidstnævnte, hvis du, Mik og andre er friske; vi burde sagtens kunne nå dem begge, også selvom Mik måske lige skal forklare regler til et andet spil først. :)

EDIT: jeg vil nok umiddelbart hellere spille både Tzolk'in og Noblemen end Strasbourg, hvis jeg frit kan vælge. Strasbourg er dog et spil, jeg afgjort skal have prøvet på et tidspunkt, men da jeg har meget travlt for tiden, bliver det ikke til mange spil i januar, og derfor må jeg prioritere, hvad jeg helst vil nå. :)
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Affenberg »

chr88 wrote:
Bugge wrote:Nu kan det være Western Town bliver aktuelt på søndag og evt. Noblemen, som jeg også gerne vil prøve.

Har snakket med Chr88 om at spille Tzolk'in, som han har, men ikke har fået prøvet endnu.

Endelig kan det være jeg selv kommer med et forslag fra min egen ydmyge samling.

Søren
Jep, jeg vil gerne prøve Tzolk'in, men også MEGET gerne Noblemen! Så lad os starte med sidstnævnte, hvis du, Mik og andre er friske; vi burde sagtens kunne nå dem begge, også selvom Mik måske lige skal forklare regler til et andet spil først. :)

EDIT: jeg vil nok umiddelbart hellere spille både Tzolk'in og Noblemen end Strasbourg, hvis jeg frit kan vælge. Strasbourg er dog et spil, jeg afgjort skal have prøvet på et tidspunkt, men da jeg har meget travlt for tiden, bliver det ikke til mange spil i januar, og derfor må jeg prioritere, hvad jeg helst vil nå. :)

Jeg vil meget gerne prøve tandhjuls-Tzolk'in med jer to på søndag! :D
Noblemen ser også meget spændende ud! Især efter jeg har fået læst Miks anmeldelse her. :)
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by chr88 »

Til de af jer (Bugge, Affenberg og den eventuelle sidste spiller), der gerne vil spille Tzolk'in:

Det vil være dejligt, hvis I har læst reglerne + evt. set videoer af spillet inde på BGG på forhånd, således at vi kan slippe for regelforklaring. Normalt forklarer jeg meget gerne regler, men jeg skal til eksamen d. 10., så jeg vil helst ikke være der til kl. 18, og hvis jeg kan skære 15-20 minutter af tiden pga., at alle kender reglerne nogenlunde på forhånd, vil det være super, så jeg kan komme hjem og læse videre! :D
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Bugge »

chr88 wrote:Til de af jer (Bugge, Affenberg og den eventuelle sidste spiller), der gerne vil spille Tzolk'in:

Det vil være dejligt, hvis I har læst reglerne + evt. set videoer af spillet inde på BGG på forhånd, således at vi kan slippe for regelforklaring. Normalt forklarer jeg meget gerne regler, men jeg skal til eksamen d. 10., så jeg vil helst ikke være der til kl. 18, og hvis jeg kan skære 15-20 minutter af tiden pga., at alle kender reglerne nogenlunde på forhånd, vil det være super, så jeg kan komme hjem og læse videre! :D
Jeg prøver at sætte mig lidt ind i spillet og forklarer selvfølgelig regler til et andet bagefter :wink:

Søren
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Affenberg »

chr88 wrote:Til de af jer (Bugge, Affenberg og den eventuelle sidste spiller), der gerne vil spille Tzolk'in:

Det vil være dejligt, hvis I har læst reglerne + evt. set videoer af spillet inde på BGG på forhånd, således at vi kan slippe for regelforklaring. Normalt forklarer jeg meget gerne regler, men jeg skal til eksamen d. 10., så jeg vil helst ikke være der til kl. 18, og hvis jeg kan skære 15-20 minutter af tiden pga., at alle kender reglerne nogenlunde på forhånd, vil det være super, så jeg kan komme hjem og læse videre! :D
De regler, som doktoren har anvist, er hermed læst!
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Consimmøde søndag den 6. januar 2013 kl. 11:00 til 17:5

Post by Robert »

Robert wrote:
jondifool wrote:jep CoC skal jo prøves på et tidspunkt , så jeg er med.
To går an, tre er nok bedre. Fire er formentlig bedst.
Jeg kommer desværre ikke alligevel. Min luftvejsinfektion vil ikke rigtig slippe taget.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply