HUSKAT

User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

HUSKAT

Post by Mik »

Image

Husk at der er spillemøde på søndag d. 2. juni i Valby kulturhus (Toftegårds Plads)
Det er Consim der er vært, og ikke-medlemmer er velkomne formedelst 30 kr. til lokalelejen.
Vi mødes kl. 11:00 - undtagen Robert som sover længe, og derfor først kommer kl. 11:30 -
og spiller til vi ikke gider mere, eller indtil huset smider os ud kl. 17:50.

Nogen har planlagt at spille Terra Mystica, og andre har planlagt et andet spil Terra Mystica.
Selv har jeg planlagt noget bestemt, men medbringer som altid et par håndfulde strategispil af forskellig slags.

Vi ses!
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: HUSKAT

Post by Jonezy »

Efter at have prøvet Terra Mystica hos Stony i søndags har jeg fået mod på at prøve det igen. Det er da vist oplagt at jeg endelig få prøvet at spille hos Consim...
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: HUSKAT

Post by Myde »

Det er vist heller ikke en hemmelighed at jeg formentlig dukker op i håb om en plads ved et TM bord ;)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: HUSKAT

Post by Mik »

Myde wrote:Det er vist heller ikke en hemmelighed at jeg formentlig dukker op i håb om en plads ved et TM bord ;)
Næh, Stony har jo arrangeret en plads til dig!
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: HUSKAT

Post by Myde »

Mik wrote:
Myde wrote:Det er vist heller ikke en hemmelighed at jeg formentlig dukker op i håb om en plads ved et TM bord ;)
Næh, Stony har jo arrangeret en plads til dig!
nemlig - vist sammen med Robert tror jeg - jeg måtte ikke være med ved begynderbordet ;)
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: HUSKAT

Post by Jonezy »

Oi, nu føler jeg mig udenfor... Hvordan reserverer man plads ved et TM bord?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: HUSKAT

Post by Stony »

Det gør man ret beset heller ikke. Jeg har bare lovet mig selv og mit eksemplar af TM ud, og det bord er et "lukket selskab". Så har jeg skrevet til Mik, for at høre om han ville være så hjælpsom og medbringe sit eksemplar, da både Myde og Robert havde ytret interesse for at deltage i TM på søndag.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: HUSKAT

Post by Jonezy »

Det er da også bare iorden, hvis der er nogle som har aftalt at spille noget bestemt sammen. Jeg er bare misundelig, da jeg gerne ville prøve TM igen efter at have fået de fleste af nybegynder fejlene af vejen i søndags.
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: HUSKAT

Post by Myde »

Mon ikke der er en god chance alligevel ;)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: HUSKAT

Post by Mik »

Der er i hvert fald 3 pladser på bordet m/ Myde og Robert, så det er vel blot et spørgsmål om at møde tidligt og trygle :wink:

Desuden er der vel også en mulighed for et bord om eftermiddagen, når første hold er færdige?
Stony tager formentlig tidligt hjem, men mit eksemplar bliver der hele dagen, og selv tager mig af nogle af de andre spil i første session.
Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: HUSKAT

Post by glorn »

jeg stødte på johndifool inde i byen i går og han sagde han overvejede at tage derind og medbringe sit TM eksemplar. ellers er der jo andre gode spil :-P
David.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: HUSKAT

Post by Jonezy »

Lyder da ihvertfald som om at der er rig mulighed for at spille TM og om ikke andet, så er der jo helt sikkert noget andet spændende. Glæder mig ihvertfald til mit første besøg hos Consim.

Det bliver en herlig weekend med tegneserier imorgen (Copenhagen Comics) og brætspil søndag. :)

Kan man egentlig købe forfriskninger hos Consim eller skal man have med hjemmefra?
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: HUSKAT

Post by Mik »

Jonezy wrote:Kan man egentlig købe forfriskninger hos Consim eller skal man have med hjemmefra?
Vi spiller i Valby Kulturhus, og vi er egentlig forpligtet til at købe mad og drikke i Cafeen (mod at have en lavere husleje), men mange har nu alligevel egen madpakke og drikkevarer med.
Stedet huser egen café: Mæt Café som har brunch fra 10-14 om søndagen.
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: HUSKAT

Post by Jonezy »

Mik wrote:
Jonezy wrote:Kan man egentlig købe forfriskninger hos Consim eller skal man have med hjemmefra?
Vi spiller i Valby Kulturhus, og vi er egentlig forpligtet til at købe mad og drikke i Cafeen (mod at have en lavere husleje), men mange har nu alligevel egen madpakke og drikkevarer med.
Stedet huser egen café: Mæt Café som har brunch fra 10-14 om søndagen.
Super. Jeg tager lommepenge med til Cafeen, men har nok en kildevand og et par æbler med i tasken.

Nogle, der er friske på at spise brunch i Cafeen inden Consim?
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: HUSKAT

Post by Myde »

Jonezy wrote: Nogle, der er friske på at spise brunch i Cafeen inden Consim?
Min plan er at sove længe ;)
Post Reply