Consim på søndag den 1. September

Post Reply
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Consim på søndag den 1. September

Post by akwlinka »

Så er det igen blevet tid til søndagsmøde i Consim.

Valby kulturhus 3 sal. Rum 4.
Fra 11.00 - 18.00
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consim på søndag den 1. September

Post by Mik »

Jeg kommer naturligvis, og har nok et par stakke spil med til almindelig underholdning.

Jeg har dog allerede (med glæde) bundet mig til Western Town, som formentlig lægger beslag på den første halvdel af dagen.
Image
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Consim på søndag den 1. September

Post by Affenberg »

Mik wrote:Jeg kommer naturligvis, og har nok et par stakke spil med til almindelig underholdning.

Jeg har dog allerede (med glæde) bundet mig til Western Town, som formentlig lægger beslag på den første halvdel af dagen.
Jeg vil meget gerne prøve Western Town med dig igen. Selvom det ikke gik så godt med regelforklaringen for tre måneder siden... :wink:
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consim på søndag den 1. September

Post by Mik »

Affenberg wrote:
Mik wrote:Jeg kommer naturligvis, og har nok et par stakke spil med til almindelig underholdning.

Jeg har dog allerede (med glæde) bundet mig til Western Town, som formentlig lægger beslag på den første halvdel af dagen.
Jeg vil meget gerne prøve Western Town med dig igen. Selvom det ikke gik så godt med regelforklaringen for tre måneder siden... :wink:
Korrekt, men jeg lovede jo at læse op på reglerne, og et efterfølgende spil gik da helt fint... :D
Så er vi fuldt besat:

ChrBB
Bugge
Affenberg
Mik
Image
Post Reply