Hvilke spil ærgrer du dig mest over ikke at få spillet?

Her stilles hver uge et nyt tema til diskussion. Kom og deltag i debatten!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Hvilke spil ærgrer du dig mest over ikke at få spillet?

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Hvis du nogensinde er i hovedstadsområdet, Brian, så tager jeg altid gerne et slag (!) TS. Genialt spil. Du siger bare til :)
... og hvis Gunness ikke kan, skal du være velkommen til at henvende dig til mig! :D

I.f.t. hvilke spil jeg selv ærgrer mig over ikke at få spillet, må jeg jo nok også erkende, at det er et af de her umulige spørgsmål, der er alt for mange svar til. Men skal jeg alligevel forsøge at koge svaret ned til nogle få spil, er Snowdonia nok det spil, jeg vil lade toppe listen. Det er langt fra det fedeste spil, jeg nogensinde har prøvet, men det er solidt, det er engagerende, det har en fin spilletid i forhold til indholdet og så er det jo et helt spil-system, da de mange udvidelser ændrer voldsomt på spillet og jeg har derfor slet, slet ikke været i nærheden af at have prøvet spillets nuancer af. 504 er et andet spilsystem, jeg også føler, jeg burde spille meget mere. Igen er der langt fra tale om de fedeste spiloplevelser, jeg har haft, men jeg er dybt fascineret af, at man kan lave et så standardiseret system, der kan producere så velfungerende og interessante spil. Dreamblade opdagede jeg først efter det ikke længere blev produceret, så det faktum at det var Collectible har ikke generet mig ved det. Jeg vidste, hvad jeg gik ind til og har ikke formøblet en formue på det. Det var super-interessante, det var nogle seje malede figurer ... og der var ikke rigtigt nogle i min omgangskreds, der bed på. Endelig kunne jeg godt tænke mig at nævne Reef Encounter, som jeg syntes gav et par fantastiske oplevelser - hvilket så ikke var en oplevelse, der blev delt af dem jeg spillede med. Det har jeg dog stor forhåbning til, nok skal komme frem igen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvilke spil ærgrer du dig mest over ikke at få spillet?

Post by Goblen »

Frouvne wrote:
Gunness wrote:Hvis du nogensinde er i hovedstadsområdet, Brian, så tager jeg altid gerne et slag (!) TS. Genialt spil. Du siger bare til :)
... og hvis Gunness ikke kan, skal du være velkommen til at henvende dig til mig! :D
Er nok nød til at tage jer op på det og finde en dag i oktober eller november til en gang TS.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvilke spil ærgrer du dig mest over ikke at få spillet?

Post by Gunness »

Det lyder da som en plan :D
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply