Hvilket spil er dit bedste Kickstarter-køb?

Her stilles hver uge et nyt tema til diskussion. Kom og deltag i debatten!
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Hvilket spil er dit bedste Kickstarter-køb?

Post by BACON! »

Af dem jeg har fået er Overseers nok det jeg har spillet mest og som er det bedste spil. Det bliver nok slagtet af Gloomhaven/Founders of Gloomhaven/Clans of Caledonia når de begynder at dukke op.
Blood Rage er det jeg har brugt mest tid på og fået mest hobby ud af, men det er kun fordi jeg er figurmaler.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvilket spil er dit bedste Kickstarter-køb?

Post by Gunness »

Overseers er ret fedt :) Men kræver desværre lidt flere mennesker end jeg normalt kan samle.
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Hvilket spil er dit bedste Kickstarter-køb?

Post by Frouvne »

Jeg syntes, jeg har modtaget nogle fine spil via Kickstarter og så nogle, hvor interessen har været dampet af, inden de nåede frem. Særligt nogle af de mere originale titler, som er spil jeg tvivler på ville være blevet produceret uden Kickstarter, har det været en fornøjelse at modtage. Her tænker jeg på spil som AGENTS OF SMERSH og The 7th Continent. Det har også været fedt at modtage luksuriøse udgaver som Collectors Edition af Twilight Struggle. Blandt de absolut bedste køb vil jeg nok placere Freedom The Underground Railroad. Det er måske ikke det bedste samarbejdsspil, jeg har spillet, men det er nok det, der har genereret mest table-talk og så blev jeg nødt til at læse op på den del af den amerikanske historie, som jeg ikke tidligere var stødt på. Der var ikke en masse Kickstarter-gejl med - der var nogle få (og relevante) opgraderinger af komponenter, men bestemt ikke noget, man ikke kunne have levet foruden.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvilket spil er dit bedste Kickstarter-køb?

Post by Goblen »

Efter at have spillet Lisboa flere gange nu er jeg nød til at skrive det på listen også. Top kvalitet, top spil med masser af valg. Desværre ikke den bedst kørte Kickstarter.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvilket spil er dit bedste Kickstarter-køb?

Post by JoelP »

Goblen wrote:Efter at have spillet Lisboa flere gange nu er jeg nød til at skrive det på listen også. Top kvalitet, top spil med masser af valg. Desværre ikke den bedst kørte Kickstarter.
Hvorfor 'ikke den bedste kørte'? Jeg synes da det var ret fint, at de sendte paller med spil fra USA, da fabrikkens lager med de europæiske spil brændte ned
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvilket spil er dit bedste Kickstarter-køb?

Post by Goblen »

JoelP wrote:
Goblen wrote:Efter at have spillet Lisboa flere gange nu er jeg nød til at skrive det på listen også. Top kvalitet, top spil med masser af valg. Desværre ikke den bedst kørte Kickstarter.
Hvorfor 'ikke den bedste kørte'? Jeg synes da det var ret fint, at de sendte paller med spil fra USA, da fabrikkens lager med de europæiske spil brændte ned
Jeg har også backed Isaribi, og i begge tilfælde synes jeg EGG er dårlige til at kommunikere. Der går altid noget galt med deres KS'ere, og pludselig er der spil til deres messer men ikke til backers fordi det er vigtigt at have noget med på messerne (deres argumentation). Det kan jeg sagtens følge, men kombineret med halvarrogant kommunikation og en "det er ikke vores skyld" attitude gør jeg ikke synes om deres Kickstartere.
Post Reply