Det kan duLarsine wrote:Regner med at komme, og tage noget af familien med.
Forhåbentligt kan jeg præsentere Drum Roll for dem der er interesseret.
After Essen Søndag den 6 November
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Re: After Essen Søndag den 6 November
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jubii!!! Jeg tror faktisk aldrig jeg har glædet mig så meget til et spil, nu håber jeg det kan leve op til mine store forventninger!akwlinka wrote:Det kan duLarsine wrote:Regner med at komme, og tage noget af familien med.
Forhåbentligt kan jeg præsentere Drum Roll for dem der er interesseret.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Jeg har oprettet en tråd på BGG, for at gøre opmærksom på arrangementet, og der bliver spurgt til, om det vil være muligt at prøve Speedway Champion eller Arrivee...?
Sidst spillet:
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Jeg håber at nå at få læst op på Stalag 17 og/eller Colonial inden på søndag, så det håber jeg på at kunne introducere.
Og selv om Space Empires ikke er en Essen release, stikker jeg det nok under armen alligevel.
Og selv om Space Empires ikke er en Essen release, stikker jeg det nok under armen alligevel.
Sidst spillet:
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Jeg regner som et minimum med at kunne introducere City Tycoon.
frouvne, administrator
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg/vi bringer
Spil i den lettere genre
Hawaii
Space Mission
First Sparks
German Railways (hvis jeg får læst reglerne)
Rattus Afrika
Spil i den lettere genre
Hawaii
Space Mission
First Sparks
German Railways (hvis jeg får læst reglerne)
Rattus Afrika
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 87 times
Jeg kan medbringe, og forklare regler til: Last Will, Elder Sign, A Few Acres of Snow, Qwirkle. Derudover håber jeg at få tid til at læse regler til Colonial og Bios: Megafauna, som jeg i givet fald så også tager med.
What are you, like 80?
Senest købt: Burning Banners, Seaside, Sail, Cascadero
- akwlinka
- 500+ indlæg
Jens_Hoppe wrote:Jeg kan medbringe, og forklare regler til: Last Will, Elder Sign, A Few Acres of Snow, Qwirkle. Derudover håber jeg at få tid til at læse regler til Colonial og Bios: Megafauna, som jeg i givet fald så også tager med.
Jeg vil gerne lære A Few Acres of Snow, da det er et spil der er blevet indlemmeret i samlinge, men i bund og grund er et spil der ligger langt fra min comfort zone.
- Kitxune
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Tag svigerfar medBrichs wrote:Familiemiddag hos svigerfar...det kan godt blive lidt besværligtHelle wrote:Tag aftalen med ....Brichs wrote:Jeg ville gerne dukke op, men jeg har en fast aftale første søndag i måneden, jeg ikke lige kan løbe fra.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Det kan vi sagtens finde ud af, hvis du har mod på det.akwlinka wrote:Jeg vil gerne lære A Few Acres of Snow, da det er et spil der er blevet indlemmeret i samlinge, men i bund og grund er et spil der ligger langt fra min comfort zone.
What are you, like 80?
- akwlinka
- 500+ indlæg
Sålænge det er ok at jeg er helt blank.Jens_Hoppe wrote:Det kan vi sagtens finde ud af, hvis du har mod på det.akwlinka wrote:Jeg vil gerne lære A Few Acres of Snow, da det er et spil der er blevet indlemmeret i samlinge, men i bund og grund er et spil der ligger langt fra min comfort zone.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
No problemo.akwlinka wrote:Sålænge det er ok at jeg er helt blank.Jens_Hoppe wrote:Det kan vi sagtens finde ud af, hvis du har mod på det.akwlinka wrote:Jeg vil gerne lære A Few Acres of Snow, da det er et spil der er blevet indlemmeret i samlinge, men i bund og grund er et spil der ligger langt fra min comfort zone.
What are you, like 80?
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
.... og Jens er god til at forklare regler - og er tålmodig, når der stilles spørgsmål, så at være blank der, er nok ikke det værste sted ....akwlinka wrote:Sålænge det er ok at jeg er helt blank.Jens_Hoppe wrote:Det kan vi sagtens finde ud af, hvis du har mod på det.akwlinka wrote:Jeg vil gerne lære A Few Acres of Snow, da det er et spil der er blevet indlemmeret i samlinge, men i bund og grund er et spil der ligger langt fra min comfort zone.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg kunne også godt overtales til at introduceres Blood Bowl Team Manager (selvom det udkom kort tid før Essen), hvis altså Janne gider tage det med igen.
Jeg har fundet ud af at vi lavede et par småfejl da vi spillede det på sidste Consim møde.
Jeg har fundet ud af at vi lavede et par småfejl da vi spillede det på sidste Consim møde.