Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Black Sea »

Sir William wrote:Skal vi ikke satse på, at spille High Frontier i første modul, hvis Balck Sea så vil spille Eclipse med mig dagen efter? Sagt på en anden måde, bytte med en anden som er på lørdag i 3. modul.
snip...
Det er helt fint med mig, hvis en sådan byttehandel kan finde sted. Nogen fra lørdags-Eclipse-holdet (Henrik Madsen, Bostrup, larkin), der vil bytte?
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Sir William »

Black Sea wrote:
Sir William wrote:Skal vi ikke satse på, at spille High Frontier i første modul, hvis Balck Sea så vil spille Eclipse med mig dagen efter? Sagt på en anden måde, bytte med en anden som er på lørdag i 3. modul.
snip...
Det er helt fint med mig, hvis en sådan byttehandel kan finde sted. Nogen fra lørdags-Eclipse-holdet (Henrik Madsen, Bostrup, larkin), der vil bytte?
Ellers kan du få min plads, så spiller jeg istedet for "Lords of the Waterdeep".
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Bostrup »

Jeg er klar på Dominant Species fredag og Village lørdag formiddag.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Gunness »

Jeg kom til at tænke på spillerantal til Dominant Species: BGG anbefaler fire, og jeg tror også, at det kunne blive lidt vel langstrakt med fem eller seks.
Så jeg regner med, at vi er undertegnede, Maibritt og Bostrup, og så med en plads reserveret til Larkin.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Aratar »

Hvis der er nogen, der ligger inde med Trajan og/eller Wiz-War, skal de være meget velkomne til at tage dem med. Det er to titler, jeg særligt godt kunne tænke mig at prøve :D

Jeg er også interesseret i at prøve Eminent Domain, K2 og Macao.

Jeg vil gerne selv stå for et spil Shadow Hunters. Det er et spil i samme genre som The Resistance, Werewolf og Bang. Jeg tænker, det kunne være sjovt at få det på plakaten lørdag aften som et godnat-spil efter, at folk har spillet aftenens hovedspil (fx Mage Knight) og har brug for noget let og socialt. Det optimale spillerantal er 7 eller 8, så hvis vi kunne få samlet sådan en flok, skal vi nok få en sjov oplevelse!

Jeg tager desuden nogle prototyper med og vil være meget taknemmelig for, hvis folk har lyst til at spilteste lidt i løbet af weekenden.

Jeg vil gerne skrives på tjansen med oprydning efter middagsmaden søndag.
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Aratar »

Henrik Madsen wrote:
Stony wrote:
Henrik Madsen wrote:Jeg vil gerne være med til Eclipse og Mage Knight. Jeg vil tage Thunderstone (Epic regler), Quarroirs (Epic regler), Venture Forth og Sentinels of the Multiverse med, som jeg gerne vil introducer.
Du må eventuelt angive hvornår det passer ind i dit program at introducere, så folk ved hvornår de skal afsætte tid. Med mindre du selv foretrækker at smide det på bordet, hvor du mener der er tid.
Det er jo det helt store puslespil, der skal gå op. Så indtil nogen er interesseret er der vist ingen grund til at finde en tid.
Dette kunne være super at få Sentinels of the Multiverse på bordet fredag aften. Jeg har også en kopi af spillet, så hvis der er mange interesserede, kan jeg tage den med.
Image
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 104
Joined: Tue Jan 13, 2009 10:00 am
Location: Mårslet

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Henrik Madsen »

Aratar wrote:
Dette kunne være super at få Sentinels of the Multiverse på bordet fredag aften. Jeg har også en kopi af spillet, så hvis der er mange interesserede, kan jeg tage den med.
Jeg har sat det på til fredag aften og nu er vi 2. Men der er nok flere der vil være interesseret.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1336
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Bugge »

Aratar wrote: Jeg er også interesseret i at prøve Eminent Domain, K2 og Macao.
Hej H.C.,

Jeg slæber gerne K2 og Macao med. Hvis der er interesse fra jer andre, kan vi oven i købet prøve at finde et officielt 'slot' i tidsplanen til spillene.

Søren
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14683
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Frouvne »

Aratar wrote:Hvis der er nogen, der ligger inde med Trajan og/eller Wiz-War, skal de være meget velkomne til at tage dem med. Det er to titler, jeg særligt godt kunne tænke mig at prøve :D [...]
Jeg vil nok også være temmelig fristet til at springe på, hvis der er en, der finder på at medbringe Trajan.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Aratar »

Bugge wrote:
Aratar wrote: Jeg er også interesseret i at prøve Eminent Domain, K2 og Macao.
Hej H.C.,

Jeg slæber gerne K2 og Macao med. Hvis der er interesse fra jer andre, kan vi oven i købet prøve at finde et officielt 'slot' i tidsplanen til spillene.

Søren
Det lyder godt, Søren!
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:
Aratar wrote:Hvis der er nogen, der ligger inde med Trajan og/eller Wiz-War, skal de være meget velkomne til at tage dem med. Det er to titler, jeg særligt godt kunne tænke mig at prøve :D [...]
Jeg vil nok også være temmelig fristet til at springe på, hvis der er en, der finder på at medbringe Trajan.
Også mig, hvis det ligger på et tidspunkt hvor jeg ikke skal andet...
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Sir William »

Aratar wrote:Hvis der er nogen, der ligger inde med Trajan og/eller Wiz-War, skal de være meget velkomne til at tage dem med. Det er to titler, jeg særligt godt kunne tænke mig at prøve :D

Jeg er også interesseret i at prøve Eminent Domain, K2 og Macao.

Jeg vil gerne selv stå for et spil Shadow Hunters. Det er et spil i samme genre som The Resistance, Werewolf og Bang. Jeg tænker, det kunne være sjovt at få det på plakaten lørdag aften som et godnat-spil efter, at folk har spillet aftenens hovedspil (fx Mage Knight) og har brug for noget let og socialt. Det optimale spillerantal er 7 eller 8, så hvis vi kunne få samlet sådan en flok, skal vi nok få en sjov oplevelse!

Jeg tager desuden nogle prototyper med og vil være meget taknemmelig for, hvis folk har lyst til at spilteste lidt i løbet af weekenden.

Jeg vil gerne skrives på tjansen med oprydning efter middagsmaden søndag.
Lyder sjovt med Shadow Hunters, så hvis jeg er frisk er jeg frisk på et spil. Tager også mit Eminent Domain med, har ikke fået det spillet endnu så jeg er helt klar på at prøve det.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Mik wrote:Fredag aften: Steam udvidelse #1: "Railroad Empires in the Civil War Era": plads til 7 deltagere.
Her deltager jeg meget gerne. Jeg drister mig til at formode, at der nok er nogen der skal have forklaret regler. Hvis det eventuelt sker sideløbende med at jeg introducerer Eclipse, og jeg kan nå at få det afrundet, så deltager jeg meget gerne i et spil Steam.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Jeg har fået opdateret spilleplan samt de opgaver folk har tilmeldt sig. Jeg håber jeg har fået det hele med.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

@Sir William. Du skal være hjertens velkommen til at tage initiativ til et skema, hvor folk kan forsøge at koordinere et eller andet.
Sidst spillet:
Image
Post Reply