Danmarks mesteren er om brætspil i denne uge

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Danmarks mesteren er om brætspil i denne uge

Post by akwlinka »

Hørte noget at udsendelsen i dag.

Der var ludo, Dam, mølle, partners og lidt mere i den dur på programmet, jeg er ikke sikker på at jeg behøver høre med resten af ugen.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Danmarks mesteren er om brætspil i denne uge

Post by Mik »

Jeg ved ikke hvad du havde regnet med?
Jeg tror ikke at Innovation, Suburbia eller Würfel-Bohnanza havde trukket mange telefonopringninger...
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Danmarks mesteren er om brætspil i denne uge

Post by akwlinka »

Jeg synes nu at reklamerne i sidste uge lagde op til lidt mere, og måske kommer det. Hvordan skal de ellers fylde 5 dage...

Og flere af deltagerne måtte gætte på dam og ludo spørgsmålene, da det ikke var de spil de spillede.
Image
Post Reply