Åh, nej...så er man begyndt på Magic...igen...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Allan Jacobsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 200
Joined: Wed Dec 16, 2009 6:50 pm

Åh, nej...så er man begyndt på Magic...igen...

Post by Allan Jacobsen »

Har taget den fornuftige beslutning at genoptage magic efter 7 års pause. Solgte mine kort i 2005, og har nu brugt 995 kr på nye kort.

Fordi jeg mangler jo noget at bruge mine penge på ;)

Er der kommet nogen must-have kort mellem Champions of Kamigawa og New Phyrexian?
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Åh, nej...så er man begyndt på Magic...igen...

Post by netsapiens »

Allan Jacobsen wrote:Har taget den fornuftige beslutning at genoptage magic efter 7 års pause. Solgte mine kort i 2005, og har nu brugt 995 kr på nye kort.

Fordi jeg mangler jo noget at bruge mine penge på ;)

Er der kommet nogen must-have kort mellem Champions of Kamigawa og New Phyrexian?
Jeg har en samling kort fra før kamigawa som jeg er ved at sælge. Jeg er blevet budt 1300,- for samlingen.
Hvis du er interesset så sælger jeg hellere til en herfra, end andersteds :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Allan Jacobsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 200
Joined: Wed Dec 16, 2009 6:50 pm

Re: Åh, nej...så er man begyndt på Magic...igen...

Post by Allan Jacobsen »

Har ikke penge til at købe flere kort, desværre :)

Men har du en liste over de kort, der er noget værd?
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Åh, nej...så er man begyndt på Magic...igen...

Post by glorn »

hvis du har en iphone så er der en fantastisk app der hedder "orcish librarian" hvor alle serier er lagt ind. der er billeder af alle kort, link til gatherer og de har fået lov til at vise den pris som en af de større internet sider bruger. og den bliver opdateret løbende.

jeg har ikke nogen android telefon, så jeg ved ikke om der er en lignende til android'ere.
David.
Post Reply