Wild West Express - tilbud i Bog og Idé
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Descent og lignende RPG/D&D-spil
Wild West Express - tilbud i Bog og Idé
Lige for tiden kan man købe "Wild West Express" for 100 kr i Bog og Idé.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Re: Wild West Express - tilbud i Bog og Idé
Er det et generelt tilbud i alle deres butikker, eller kun i en enkelt butik?
Sidst spillet:
Min profil på BGG
Min profil på BGG
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Spillede det i forbindelse med testning for Guldbrikken.
Hverken jeg eller Larsines piger fandt det værd at spille mere tid på, og der skal en gevaldig omskriving af reglerne til for at gøre det blot nogenlunde interessant.
Hverken jeg eller Larsines piger fandt det værd at spille mere tid på, og der skal en gevaldig omskriving af reglerne til for at gøre det blot nogenlunde interessant.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Det var nu som en del af Rubicon, men det bliver spillet jo ikke bedre af.Mik wrote:Spillede det i forbindelse med testning for Guldbrikken.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Jeg spillede det alligevel som en tjeneste for awlinka som en test for Guldbrikken. 1 voksen og 3 børn.Larsine wrote:Det var nu som en del af Rubicon, men det bliver spillet jo ikke bedre af.Mik wrote:Spillede det i forbindelse med testning for Guldbrikken.
Og ingen af os ønskede at spille det igen.
Jeg ved der faktisk er kommet en omskrivning af reglerne. Men om det er dem, som er i æsken, kan jeg ikke svare på.
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Descent og lignende RPG/D&D-spil
Undskyld, jeg ikke fik svaret på spørgsmålet om, hvorvidt det er et generelt tilbud eller ej...
Jeg TROR at det gjaldt (og forhåbentligt stadig gælder) i ALLE Bog og Idé-butikker.
Jeg TROR at det gjaldt (og forhåbentligt stadig gælder) i ALLE Bog og Idé-butikker.