Hjerteligt tillykke til dig, kære Andrea!
Det er da alt for lang tid siden, vi har spillet sammen!
Hjerteligt tillykke til Andrea!
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 161 times
- Been thanked: 157 times
Re: Hjerteligt tillykke til Andrea!
Mange tak! Det er også alt for længe siden, jeg har spillet i det hele taget, så det var godt, jeg kunne bruge min fødselsdags-bestemme-ret til at gennemtrumfe en omgang Doom i dag!
Men du smider bare en PM, når du/I har tid. Pt. er vi ved at få ombygget, så vi har ikke haft gæster det sidste stykke tid, og der går også mindst en måned, før vi får det...
Men du smider bare en PM, når du/I har tid. Pt. er vi ved at få ombygget, så vi har ikke haft gæster det sidste stykke tid, og der går også mindst en måned, før vi får det...
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jamen tillykke.... med ombygningen! I er selvfølgelig meget velkomne her til spil. Gemalen er hjemmegående, så han har masser af tid!?!!Andrea wrote:Mange tak! Det er også alt for længe siden, jeg har spillet i det hele taget, så det var godt, jeg kunne bruge min fødselsdags-bestemme-ret til at gennemtrumfe en omgang Doom i dag!
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 161 times
- Been thanked: 157 times
Hehehe! Jeg tager dig/jer på ordet på et tidspunkt - skal dog lige have overstået nogle travle uger på arbejde førstHelle wrote: Jamen tillykke.... med ombygningen! I er selvfølgelig meget velkomne her til spil. Gemalen er hjemmegående, så han har masser af tid!?!!
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 607 times
- Been thanked: 685 times
Tillykke og på snarligt gensyn!
Bestilt: Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall