Djengis Con IV - 19-21. april 2013
Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013
Jeg er også klar! Jeg vil samtidig bede om, at der reserveres plads til tre andre fra det jyske: Henrik Spalk, Henrik Madsen og Greven.
Jeg selv og den bedre halvdel vil også gerne deltage (Mads og Tea fra Aarhus)
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 26 times
Hold da fest, man skal være hurtig (og heldig!) for at få en plads
Nå, men jeg ved ikke pt. om jeg kan, så jeg må se når tiden nærmer sig om man skulle være heldig at der måske skulle være en plads ledig.
Men bestemt fedt at se så mange der bakker op om det her glimragende initiativ.
Nå, men jeg ved ikke pt. om jeg kan, så jeg må se når tiden nærmer sig om man skulle være heldig at der måske skulle være en plads ledig.
Men bestemt fedt at se så mange der bakker op om det her glimragende initiativ.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Må være enig med Mikkel. En vis risiko ved ikke at være på nettet om aftenen.
Nå, men vil også meget gerne have en plads. Så har jeg et par måneder til forhandlinger med familien om, at de må undvære mig i en hel weekend igen.
Nå, men vil også meget gerne have en plads. Så har jeg et par måneder til forhandlinger med familien om, at de må undvære mig i en hel weekend igen.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Ja, det er da imponerende, så hurtig man skal være på aftrækkeren, hvis man vil være sikker på en plads. En skam lokationen ikke giver mulighed for lidt større kapacitet i forhold til deltagerantallet, da noget kunne tyde på, at der efterhånden ville være basis for at udvide med et par fuldtidspladser.
frouvne, administrator
- Sir William
- 1000+ indlæg
Men er charmen ikke, at vi kun er 30 og ikke flere?Frouvne wrote:Ja, det er da imponerende, så hurtig man skal være på aftrækkeren, hvis man vil være sikker på en plads. En skam lokationen ikke giver mulighed for lidt større kapacitet i forhold til deltagerantallet, da noget kunne tyde på, at der efterhånden ville være basis for at udvide med et par fuldtidspladser.
Er selv ikke så meget til steder med mange mennesker omkring mig, men nyder at være i den lille hytte som Stony har fundet. Godt være vi er 30, men det fælles ikke overrendt og det er med til at give en atmosfære af hygge, ro og socialt samvær.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Enig, men hvis man nu så kun kunne komme med hvert andet år - hvad er så bedst? Der er altid for og imodSir William wrote:Men er charmen ikke, at vi kun er 30 og ikke flere?Frouvne wrote:Ja, det er da imponerende, så hurtig man skal være på aftrækkeren, hvis man vil være sikker på en plads. En skam lokationen ikke giver mulighed for lidt større kapacitet i forhold til deltagerantallet, da noget kunne tyde på, at der efterhånden ville være basis for at udvide med et par fuldtidspladser.
Er selv ikke så meget til steder med mange mennesker omkring mig, men nyder at være i den lille hytte som Stony har fundet. Godt være vi er 30, men det fælles ikke overrendt og det er med til at give en atmosfære af hygge, ro og socialt samvær.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Jeps, mener også at snakken kommer op hvert år.Helle wrote: Enig, men hvis man nu så kun kunne komme med hvert andet år - hvad er så bedst? Der er altid for og imod
Sidste år var vi da heller ikke op på 30, der kom jo et par afbud lige op til.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Ja, debatten har været oppe før, og i den anledning har jeg også kigget lidt på hvilke muligheder der er. Der er et par ting i Høvelte hytten, som jeg ikke ønsker at give afkald på. En rimelig adskillelse af sovesale og spillelokaler samt opvaskemaskine. Dertil skæver jeg naturligvis til pris, samt hvorvidt man overhovedet kan leje stedet til private arrangementer.
Jeg har ikke kunne finde noget der opfylder kriterierne. Så derfor er en udvidelse af con'en umiddelbart ikke sandsynlig. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan.
Jeg har ikke kunne finde noget der opfylder kriterierne. Så derfor er en udvidelse af con'en umiddelbart ikke sandsynlig. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan.
Sidst spillet:
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Så er vi allerede næsten fuldt booket. Folk bør dog stadig holde sig til, såfremt man har en reel interesse for at deltage. Erfaringerne viser at de første fire-fem stykker på ventelisten i sidste ende får mulighed for at deltage, efterhånden som enkelte deltagere er nødt til at springe fra.
Sidst spillet:
- Sir William
- 1000+ indlæg
Hvis der skulle være stemning for det, så vil jeg gerne medbringe telt.
Har et 4 personers telt med luftmadrasser og masser af plads både i forelt og sovekabiner.
Tager 5 min at sætte op og er vejret til det, så vil jeg gerne give afkald på en plads på sovesalen for at sove i telt. Skulle andre være interesseret, så er der altså plads til flere.
Bare en ide, mener jo der er en stor græsplæne uden for. Og så kan man jo vågne til fuglefløjt.
Har et 4 personers telt med luftmadrasser og masser af plads både i forelt og sovekabiner.
Tager 5 min at sætte op og er vejret til det, så vil jeg gerne give afkald på en plads på sovesalen for at sove i telt. Skulle andre være interesseret, så er der altså plads til flere.
Bare en ide, mener jo der er en stor græsplæne uden for. Og så kan man jo vågne til fuglefløjt.