Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.
Jeg tror for øvrigt at jeg slår bak på madlavningen, og laver "bare" det store kolde bord. Så kommer jeg nemlig nemt udenom udfordringen omkring vegetar/ikke-vegetar, når jeg bl.a. kan sætte makrel i tomat, laks, æg m.m. på bordet, og så kan folk bare tage det de har lyst til.
Sidst spillet:
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Det lyder skønt. Sig endelig til hvis vi skal tage noget med.Stony wrote:Jeg tror for øvrigt at jeg slår bak på madlavningen, og laver "bare" det store kolde bord. Så kommer jeg nemlig nemt udenom udfordringen omkring vegetar/ikke-vegetar, når jeg bl.a. kan sætte makrel i tomat, laks, æg m.m. på bordet, og så kan folk bare tage det de har lyst til.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
...hvis der skulle blive brug for at få fat i mig - hvis man bliver forsinket eller ikke kan finde stedet el.lign - kan jeg fanges på mobilen: 26 71 39 71
Sidst spillet:
- digter
- 500+ indlæg
Nu har jeg Stonys mobilnr!Stony wrote:...hvis der skulle blive brug for at få fat i mig - hvis man bliver forsinket eller ikke kan finde stedet el.lign - kan jeg fanges på mobilen: 26 71 39 71
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Hejsa Stony og andre deltagere,
Det var skide hyggeligt Tak for en fed aften med uformel stemning og godt brætspil. Bliver ikke sidste gang I kommer til at se mig.
Det var skide hyggeligt Tak for en fed aften med uformel stemning og godt brætspil. Bliver ikke sidste gang I kommer til at se mig.
- glorn
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.
men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie. - Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s
det bliver helt klart en af månedens bedste brætspilsoplevelser
David.
- digter
- 500+ indlæg
Ilm drenge
Godt spil, godt selskab, gode snacks, gode øl og god mad. Hvad mere kan man ønske sig?
Jeg havde sgu svært ved at sove i nat da jeg kunne få vores spil ud af hovedet
Godt spil, godt selskab, gode snacks, gode øl og god mad. Hvad mere kan man ønske sig?
Jeg havde sgu svært ved at sove i nat da jeg kunne få vores spil ud af hovedet