Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Hentede Pandemic the Cure his Boardgamer.dk i dag.

Skal introducere spil for Evas arbejde, og de er forskere og laboranter. Det er vist selvskrevet.

/Brian
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

I dag lå der Caves udvidelsen til Kingdom Builder og to eksemplarer af Eve's Mystery Mead til Red Dragon Inn i min postkasse.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9201
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg smuttede tidligt hjem fra job idag, og det var heldigt, for så nåede jeg hjem lige inden et bud afleverede Forge War.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Evolution og Brew Crafters og en masse lommer til Twilight Imperium 3 og Imperial Assault købt hos Boardgamer.dk. Skal ud onsdag i næste uge og spille med nogle øl-entusiaster så jeg håber Brew Crafters når at komme hjem.

Henter det hele i starten af næste uge, hvor den desværre står på arbejde mandag - onsdag.

/Brian
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 680 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jeg smuttede tidligt hjem fra job idag, og det var heldigt, for så nåede jeg hjem lige inden et bud afleverede Forge War.
Det dumpede også ind hos mig i går. Det har jeg høje forvetninger til. Men som med så meget andet kickstarter-halløj frygter jeg selvfølgelig også at blive slemt skuffet.
frouvne, administrator

Image
beef42
Posts: 3
Joined: Tue Mar 17, 2015 1:53 pm

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by beef42 »

Resten af Netrunner kortene. Fuld samling. :D :D :P :P :lol: :lol: :o :D osv.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1479
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 330 times
Been thanked: 187 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Kom hjem fra Fantask Spilfestival med Deus under armen. Det er et af de mere hotte spil fra sidste års Essen og det har været på min radar i et stykke tid. Havde håbet at kunne prøve det på Djengis Con, men det lader til at der ikke er nogle som har det og så må man jo bare købe det selv... :)
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by digter »

Jonezy wrote:Kom hjem fra Fantask Spilfestival med Deus under armen. Det er et af de mere hotte spil fra sidste års Essen og det har været på min radar i et stykke tid. Havde håbet at kunne prøve det på Djengis Con, men det lader til at der ikke er nogle som har det og så må man jo bare købe det selv... :)
Tager DU det så med?
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

På Spilfestival stod jeg og skulle vælge mellem rigtig mange spil: Red Dragon Inn 2, 3 eller 4, The Resistance Hidden agenda eller Hostile Intent, Small World Spiders Web, Memoir'44 Strategy Guide eller Boss Monster. Efter mange overvejelser endte jeg med at snuppe Boss Monster som jeg allered har åbnet og læst reglerne til, så nu skal der spilles 8-bit computer dungeon.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9201
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg var så sandelig også en tur omkring Vanløse i går, og man kan jo ikke gå tomhændet hjem sådan en dag. Jeg spottede et eksemplar af Shadow Throne i butikken. Efter lidt hurtigt research på BGG, røg det med hjem.
Sidst spillet:
Image
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BACON! »

Efter at have holdt fødselsdag endte jeg med Kanban, Greenland, Bruges og Ginkgopolis: The Experts. Så er der lidt (mere) at gå i gang med.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1479
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 330 times
Been thanked: 187 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

digter wrote:
Jonezy wrote:Kom hjem fra Fantask Spilfestival med Deus under armen. Det er et af de mere hotte spil fra sidste års Essen og det har været på min radar i et stykke tid. Havde håbet at kunne prøve det på Djengis Con, men det lader til at der ikke er nogle som har det og så må man jo bare købe det selv... :)
Tager DU det så med?
Naturligvis! Vi kan lave en off modul Elysium/Deus aftale...?
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Mik »

I dag ankom det nyeste spil fra Hans im Glück. "Auf den Spuren von Marco Polo".
Glæder mig til at prøve det, inden jeg bringer det med over til USA.
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by digter »

Jonezy wrote:
digter wrote:
Jonezy wrote:Kom hjem fra Fantask Spilfestival med Deus under armen. Det er et af de mere hotte spil fra sidste års Essen og det har været på min radar i et stykke tid. Havde håbet at kunne prøve det på Djengis Con, men det lader til at der ikke er nogle som har det og så må man jo bare købe det selv... :)
Tager DU det så med?
Naturligvis! Vi kan lave en off modul Elysium/Deus aftale...?
Det skulle nok godt kunne lade sig gøre. Puha, nu er mit DC-program godt nok også fyldt op :)
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by chr88 »

Jonezy wrote: Naturligvis! Vi kan lave en off modul Elysium/Deus aftale...?
Ja! Dem vil jeg også vildt gerne spille!
Post Reply