Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Sir William »

RasJer wrote:
Sir William wrote:Var forbi Orcs Nest, havde øjnene på Alchemists og Tash-Kalar, men endte med Tash-Kalar og Tsuro.
Hvad er Orc's Nest? Og hvorfor ikke Alchemists?
Hvis man må spørge? :)
Orcs Nest er en brætspilsbutik i centrale London.

Kom i tvivl om jeg ville få Alchemists på bordet, forhørte mig i min spilgruppe og de var lidt lunkne ved det. Så nu forsøger jeg at prøve det på DC og så kan jeg købe senere. Det var ikke ekstremt billigt (£25)
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Sir William wrote:
RasJer wrote:
Sir William wrote:Var forbi Orcs Nest, havde øjnene på Alchemists og Tash-Kalar, men endte med Tash-Kalar og Tsuro.
Hvad er Orc's Nest? Og hvorfor ikke Alchemists?
Hvis man må spørge? :)
Orcs Nest er en brætspilsbutik i centrale London.

Kom i tvivl om jeg ville få Alchemists på bordet, forhørte mig i min spilgruppe og de var lidt lunkne ved det. Så nu forsøger jeg at prøve det på DC og så kan jeg købe senere. Det var ikke ekstremt billigt (£25)
Nåååå... Selvfølgeli' tænkte ikke lige over det kunne være udenlands :) Det lyder som en dejlig påskeferie, det kan man da godt være lidt misundelig på, selvom det nu også er fint vejt her hjemme. Er det billigt at købe spil i fysiske butikker i London, kan man være heldig at finde noget på tilbud?
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Sir William »

Tror ikke det er så meget billigere end Danmark, men dyrere end f.eks. Amazon.

Alchemists kostede £25, Tash-Kalar £27 og Tsuro £25. Hvis pundet havde været lavere, havde det været billigt men ikke nok til at "forsvare" en tur, så der har også været tid til musicals, biograf og shopping generelt.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Robert »

Der er 1 "rigtig" spilbutik i London, og den ligger et godt stykke nord for centrum. Og den er faktisk ikke specielt stor. Der er et par stykker i centrum med et begrænset udvalg. København har et meget bedre udvalg af brætspilsbutikker. Og priserne på spil i London er ikke specielt gode.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Tak for info og anmeldelse. Jeg ved det har været debateret herinde før, men kunne ikke lige finde noget endegyldigt svar. Det bliver nok kun til et besøg hvis jeg alligevel er i nærheden, når vi en gang kommer afsted til England igen. God Påske!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9192
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg osede lidt på BGG, og rendte på Imperial Stars II. Det er ganske vist et to-spiller spil, som jeg sædvanligvis ikke er så god til at få på bordet. Men et 4x space game kunne jeg ikke ignorere, så jeg har lige bestilt et eksemplar hjem.

Jeg så om der var andet der kunne ryge med, nu hvor jeg havde en bestilling kørende, og fandt frem til Space Alert udvidelsen, som jeg før har tænkt om ikke jeg skulle have hjem. Så den røg med.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

For tiden er der lidt stilstand i væksten af min spil-samling, hvilket jeg glæder mig meget over, da jeg syntes jeg i forvejen har alt for mange forsømte spil. Den utroligt velassorterede spil-bazar på DjengisCon kunne dog ikke undgå at friste og jeg vendte hjem med tre spil: Myrmes, Pax Porfiriana og Andean Abyss. Myrmes har længe stået på min ønskeseddel, da det er et af de bedste euro-spil jeg har prøvet de sidste par år. Efter at have været fascineret af henholdsvis Greenland og Cuba Libre har mine øjne været på Pax Porfiriana og Andean Abyss, så der var ikke tale om impulskøb. Med det udvalg og de priser der blev præsenteret havde der ellers været solidt grundlag for impulskøb ... men man må jo prøve at begrænse sig.
frouvne, administrator

Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by 40crew »

Lettere forsinket, da jeg fik mine spil omkring påsketid. Jeg fik tilsendt Star Wars Armada og nogle små-udvidelser til Imperial Assault. Der er gået totalt Star Wars i den herhjemme, og det er FEDT! :D At der så slet ikke bliver spillet nok i øjeblikket er så en anden sag :-( Savner en der deler min interesse for Armada. Konen spiller det gerne, men det er som om hun ikke helt er lige så nørdet som jeg er :P
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

En ny reol der skal rumme mine brætspil skulle gerne lande på matriklen idag :D
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by 40crew »

Fandt sørme Forge War her på forummet. Glæder mig til at få hentet det på posthuset :)
Image
Tommy Champione
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 103
Joined: Thu May 19, 2011 12:11 am
Location: Brønshøj

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Tommy Champione »

Har ikke fået overdraget de sidste spil endnu, men købte 22 spil denne april :)

8 af dem specifikt til mine børn, resten har jeg ingen undskyldninger for :)

Glæder mig mest til at få spillet The Battle of the five armies!
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 84 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Modtog Loony Quest og Kraftwagen den anden dag. Jeg er en stor fan af Matthias Cramer's Glen More, så jeg håber at Kraftwagen kan være "mere af det samme".
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9192
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg faldt også i den anden dag, og bestilte et eksemplar af Kraftwagen. Jeg regner med at modtage det en af de næste par dage.
Sidst spillet:
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by 40crew »

I weekenden erhvervede jeg mig Tiny Epic Kingdoms igennem denne side, og så var jeg inde forbi webhallen og hente Roll for the Galaxy
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Fik købt to eksemplarer af Limes i går.
Post Reply