Djengis Con : 23-25. april 2010

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Dermed nåede vi op på 20 forhåndstilmeldinger. Så der er 10 pladser tilbage for dem der måtte have interesse.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Ser det ikke ud som en meget fornuftig andel af forhåndstilmeldinger, Stony? :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Jo, det synes jeg. Jeppe har så efterfølgende måtte melde afbud. Jeg vil straks på den anden side af nytår, få lavet det fornødne regnestykke på, hvor meget folk "binder" sig for, ved at bekræfte deres tilmelding. Såfremt der er tilstrækkelig mange der bekræfter, vil jeg betale depositum.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Så er det ved at være den tid, hvor folk skal afgive et bindende tilsagn til deres deltagelse.

Vi kan naturligvis alle blive forhindrede af et eller andet, så hvad dækker "bindende" over...? Senere på måneden skal jeg betale halvdelen af hyttelejen. Det er 1600 kroner. For at jeg ikke skal komme til at hænge på den alene i tilfælde af aflysning (p.g.a. frafald el.lign), bliver det delt ud på deltagerne. Men det er så det eneste man i denne ombæring binder sig for. Såfremt man hopper fra, og arrangementet alligevel bliver afholdt, skal man betale nul kroner, for der er jo ingen skade sket.

Jeg vil sætte bagatelgrænsen til 16 tilmeldinger. Det er 100 kroner ligeud pr. tilmelding. Kan vi ikke komme op på mindst 16 bindende tilmeldinger, undlader jeg at betale d. 23. januar, og så bliver arrangementet bare aflyst.

Der er deadline søndag d. 17. januar for bindende tilmelding. Så har jeg den efterfølgende uge til at få gjort det fornødne.

Jeg skal bede om navn på de personer der binder sig. Hvis man "bare" tilmelder sig som "mig og en mere", kan jeg ikke gøre andet end at lægge 2 x 100 = 200 kroner på den ene person.

Skulle vi få mere end 16 bindende tilmeldinger, vil beløbet naturligvis blive tilsvarende nedjusteret.

Den endelige pris udestår også stadig. Det vil i sagens natur være muligt at gøre arrangementet billigere pr. person, såfremt der er fuldt hus, end hvis vi ikke bliver mere end 16 personer, da hyttelejen så kan fordeles på flere personer.

Folk må meget gerne give deres tilsagn som PB til undertegnede, så denne meddelelse ikke forsvinder i mængden af beskeder. Så vil jeg opdatere den oprindelige tråd.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Stony wrote:[...] Folk må meget gerne give deres tilsagn som PB til undertegnede, så denne meddelelse ikke forsvinder i mængden af beskeder. Så vil jeg opdatere den oprindelige tråd.
Det skal jeg da gøre - men jeg smider også lige en note her, så nysgerrige sjæle kan holde øje med, hvem der tilmelder sig. :) Det har jeg hermed gjort!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Aratar »

Så er jeg også tilmeldt - jeg vender forhåbentlig tilbage med nogle flere tilmeldinger fra det jydske!

Vh. HC

EDIT: Så er der tilmeldt én mere - forhåbentlig flere på vej.
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

Jeg skal lige have garanteret barnepige, men jeg regner med at være på listen over bindende lige straks .. :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Da folk til tider kun læser de nyeste 2-3 indlæg, laver jeg lige en citering af mig selv:
Stony wrote:Så er det ved at være den tid, hvor folk skal afgive et bindende tilsagn til deres deltagelse.

Vi kan naturligvis alle blive forhindrede af et eller andet, så hvad dækker "bindende" over...? Senere på måneden skal jeg betale halvdelen af hyttelejen. Det er 1600 kroner. For at jeg ikke skal komme til at hænge på den alene i tilfælde af aflysning (p.g.a. frafald el.lign), bliver det delt ud på deltagerne. Men det er så det eneste man i denne ombæring binder sig for. Såfremt man hopper fra, og arrangementet alligevel bliver afholdt, skal man betale nul kroner, for der er jo ingen skade sket.

Jeg vil sætte bagatelgrænsen til 16 tilmeldinger. Det er 100 kroner ligeud pr. tilmelding. Kan vi ikke komme op på mindst 16 bindende tilmeldinger, undlader jeg at betale d. 23. januar, og så bliver arrangementet bare aflyst.

Der er deadline søndag d. 17. januar for bindende tilmelding. Så har jeg den efterfølgende uge til at få gjort det fornødne.

Jeg skal bede om navn på de personer der binder sig. Hvis man "bare" tilmelder sig som "mig og en mere", kan jeg ikke gøre andet end at lægge 2 x 100 = 200 kroner på den ene person.

Skulle vi få mere end 16 bindende tilmeldinger, vil beløbet naturligvis blive tilsvarende nedjusteret.

Den endelige pris udestår også stadig. Det vil i sagens natur være muligt at gøre arrangementet billigere pr. person, såfremt der er fuldt hus, end hvis vi ikke bliver mere end 16 personer, da hyttelejen så kan fordeles på flere personer.

Folk må meget gerne give deres tilsagn som PB til undertegnede, så denne meddelelse ikke forsvinder i mængden af beskeder. Så vil jeg opdatere den oprindelige tråd.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Mikkel »

Må sgu indrømme jeg glæder mig ret meget.
Et er, at det bliver sjovt at se jer IRL, men jeg glæder mig især meget til at skulle prøve nogle nye spil og måske finde nogle nye spille-buddy's :D
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Mikkel »

Helle wrote:Jeg skal lige have garanteret barnepige, men jeg regner med at være på listen over bindende lige straks .. :D
Næste gang tager vi unger med - så skal der nok blive gang i den :lol:
Så skal man heller ikke tænke på barnepiger :wink:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

maxell wrote:
Helle wrote:Jeg skal lige have garanteret barnepige, men jeg regner med at være på listen over bindende lige straks .. :D
Næste gang tager vi unger med - så skal der nok blive gang i den :lol:
Så skal man heller ikke tænke på barnepiger :wink:
Men det er ikke altid, at der så bliver spillet ... såh ....
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

maxell wrote:Må sgu indrømme jeg glæder mig ret meget.
Et er, at det bliver sjovt at se jer IRL, men jeg glæder mig især meget til at skulle prøve nogle nye spil og måske finde nogle nye spille-buddy's :D
Stony, jeg har fået barnepigen konfirmeret ... eller ... hmmm

Maxell ... har I også sendt bindende tilmelding nu? Sådan læser jeg dit indlæg ...
Jep, det bliver dejligt at spille et par dage ....
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Gunness »

maxell wrote:Må sgu indrømme jeg glæder mig ret meget.
Et er, at det bliver sjovt at se jer IRL, men jeg glæder mig især meget til at skulle prøve nogle nye spil og måske finde nogle nye spille-buddy's :D
+1 :)

Fru Gunness (aka. Maibritt) og jeg melder os under fanerne og vi glæder os rigtig meget!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

Gunness wrote:
maxell wrote:Må sgu indrømme jeg glæder mig ret meget.
Et er, at det bliver sjovt at se jer IRL, men jeg glæder mig især meget til at skulle prøve nogle nye spil og måske finde nogle nye spille-buddy's :D
+1 :)

Fru Gunness (aka. Maibritt) og jeg melder os under fanerne og vi glæder os rigtig meget!
Undskyld, men er det ikke plus +2???
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Gunness »

+1 = én stemme mere til det der lige er sagt = jeg er enig ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
Post Reply