Godt nytår!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Godt nytår!

Post by Frouvne »

Håber at I alle er kommet godt ind i det nye år!

Vi havde en fredelig aften i aftes, så vi har allerede haft det første spil på bordet.

Traditionen tro har jeg også startet året med en donation til BGG (så slipper man også for de reklamer, man gerne vil være fri for).

De bedste forhåbninger om året vi netop er kommet ind i både på egne og andres vegne!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Godt nytår!

Post by Taibi »

Godt nytår til jer også - og alle jer andre, der læser med. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Godt nytår!

Post by Gunness »

Også godt nytår til alle herfra. Vores nytårsaften blev meget fredelig. Skulle have været hos nogle venner, der desværre havde fået corona, og vores datter skulle have huset fuld af efterskolevenner, så vi fandt i sidste sekund på at tage op til min svigermor - hvor min frue så blev syg på vej derhen og var ukampdygtig hele aftenen. Men jeg hyggede mig med vores yngste med Kahoot, Timeline, Giftbringer og lidt Switch-spil :)

Vi flytter her i starten af året, og når vi lige er kommet på plads, håber og be'r jeg til, at der både bliver mere tid til pap, og også at det bliver lettere at få spilleaftaler op at stå.
Håber, at I alle er kommet godt ind i 2022! :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Godt nytår!

Post by Bugge »

Godt brætspilår til alle :D

Selv håber jeg, at de sidste 2 af mine 3 spillegrupper også kommer op at køre til marts-april stykker. Hvorfor har den sidste med nogle gamle kollegaer fra BMF i Gladsaxe så fungeret i disse tider? Fordi vi er gamle ca. 60 år, og har fået masser af stik ... :wink:

S
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Godt nytår!

Post by Andrea »

Godt nytår! Må 2022 byde på flere brætspilsoplevelser og færre meeples, der forsvinder :lol:

Vores nytårsaften var også ganske fredelig. Skulle have været til fest med 18 andre, men det droppede vi, da det ikke helt hang sammen med anbefalingerne til nytårsfester.

Vores januar er - bortset fra en enkelt aftale i næste uge samt svigermors fødselsdag i den sidste uge - fuldstændig tom, hvilket er helt uhørt. Jeg har derfor tænkt mig at smide nogle brætspilsdates i min og ægtefællens fælleskalender, muahaha!
Post Reply