Månedens spiloplevelse marts 2024

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 561 times

Månedens spiloplevelse marts 2024

Post by Gunness »

Marts har desværre været præget af for meget arbejde og øvrige opgaver:
Splendor Duel - 3
Abyss - 1
Black Rose Wars: Rebirth - 1
Choose Your Own Adventure: War with the Evil Power Master - 1
Five Tribes: The Djinns of Naqala - 1
Forgotten Waters - 1
Make10 - 1
Order Overload: Cafe - 1
PARKS - 1

Så det er Black Rose Wars: Rebirth, der løber med en meget lille sejr, men Splendor Duel var nu også en positiv overraskelse.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Månedens spiloplevelse marts 2024

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Mon Apr 01, 2024 10:17 am[...] men Splendor Duel var nu også en positiv overraskelse.
Sjovt nok kunne jeg godt lide det originale spil hvorimod duel-spillet ikke sagde mig det store. :D I bund og grund er det jo stort set det samme spil, men min fornemmelse var nok, at de ekstra regler ikke tilføjede tilpas meget til at det blev mere interessant for mig og at jeg hellere ville have det oprindelige spil på hylderne som et introduktionsspil.

Min måned startede ret usselt ud m.h.t. brætspil. Heldigvis var der en lille bedring i den sidste halvdel af måneden.


Sea Salt & Paper - 21
MicroMacro: Crime City - 4
Andor: The Family Fantasy Game - 3
Arkeis - 3
That's Pretty Clever! - 3
Triqueta - 3
The Battle of Versailles - 2
Spot it! - 2
Arkeis: The Jewel of the Cult - 1
Blueprints of Mad King Ludwig - 1
Crokinole - 1
Forbidden Island - 1
HerStory - 1
Life of the Amazonia - 1
Mille Fiori - 1
Mmm! - 1
Pandemic - 1
Pyramid of Pengqueen - 1
The Quacks of Quedlinburg - 1
The Ravens of Thri Sahashri - 1
War of the Ring: The Card Game - 1
YINSH - 1


Mille Fiori var ret sjovt at få prøvet og mon ikke det kommer på bordet i spilgruppen igen på et tidspunkt. Månedens spiloplevelse har været at få Arkeis på bordet med min datter. Indtil nu har det ikke imponeret så meget som jeg havde håbet, men det har til gengæld været rigtig hyggeligt.
frouvne, administrator

Image
Post Reply