Clay'O'Rally

Her kan alle med en lille designer i maven diskutere alt omkring brætspilsdesign.
Post Reply
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Clay'O'Rally

Post by Andrea »

På Fastaval er der tradition for, at der er Roborally og Clayorama-turnering om søndagen. I år var præmisserne dog noget anderledes, da der stod følgende i programmet:

Hvad sker der? Plejer der ikke at være RoboRally og Clay’O’Rama om søndagen på Fastaval???
Jo, men i år er vi kommet til at f***e op i det, vi er kommet til at blande spillene sammen, da vi ryddede op sidste år, så i år har vi blandet spillene sammen, og kommer med: ClayoRally. Modellervoksrobotter der prøver at komme først gennem en farlig fabrikshal, prøv det, andet kan jeg ikke sige om det. Det bliver festligt, det bliver farligt, det bliver Modellervoks-Emil der tager sig af det.


Der er en hel del billeder af begivenheden, så her er kun et lille udpluk:
Deltager-model
Deltager-model
View ud over en af brætspilspladerne
En anden brætspilsplade
Deltager-model, der får prygl
Deltager-model, der er ramt af dartpil
Modellerne efter spillet!
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

...og må jeg tilføje, hvordan du behændigt har undgået blitzlyset til Fastaval2007....

Brugte du et Avoid ANY Public Photos-spell eller blev stakken af "affald" på mystisk vis større og større for hver time der gik? (med kameraer og døde geeks, der ikke forstod en fin hentydning)... :oops:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Drix wrote:...og må jeg tilføje, hvordan du behændigt har undgået blitzlyset til Fastaval2007....
Jeg lider af linse-allergi 8)
Post Reply